Search Results for twojbillboard-pl-rafal-spiewak/
Showing results for swipbox rafal spiewac spiewac
Zautomatyzowane rozwiązania przyszłością dla branży retail
W ciągu ubiegłego roku SwipBox odnotował gwałtowny wzrost liczby paczek dostarczanych do swoich automatów na całym świecie. Pandemia sprawiła, że branża KEP oraz wzorce zakupowe użytkowników końcowych uległy diametralnej zmianie. Z perspektywy operatora automatów paczkowych, w wyniku społecznej izolacji, większa liczba zamówień przełożyła się na dynamiczny wzrost zainteresowania automatami wśród partnerów biznesowych. – Na przestrzeni roku odnotowaliśmy 53 proc. wzrost liczby paczek dostarczanych […]
Rafał Kościuk, Fit Cake: Rozwijamy się dynamicznie na rynku krajowym i międzynarodowym
Decyzja o inwestycji w Fit Cake to decyzja o byciu częścią ruchu zmiany, który ma realny wpływ na społeczeństwo. Rok 2024 to doskonały moment na dołączenie do rodziny Fit Cake - mówi Rafał Kościuk, właściciel sieci Fit Cake.
Rafał Brzoska, InPost: rynek e-commerce wzrośnie w Polsce o około 15-18 proc.
[…] trzeci kwartał, czyli miesiące wakacyjne, gdzie wszyscy wiemy, że Polacy masowo ruszyli na wakacje, często po raz pierwszy od dwóch lat. To był główny kierunek wydatków konsumpcyjnych, jeśli chodzi o populację” – powiedział Rafal Brzoska. E-commerce urośnie mniej niż planowano „Teraz dochodzą inne czynniki, czyli inflacja, niepewność dotycząca wzrostu cen energii. To wszystko ma wpływ na ograniczanie zakupów albo wstrzymywanie się z wydatkami w retailu. Bądźmy […]
Rafał Kościuk, Fit Cake: Chcemy być „perłą w koronie rynku franczyzowego”
FIT Cake Franczyza - wiodąca marka w dziedzinie zdrowej żywności i innowacyjnych rozwiązań dietetycznych - ogłasza rewolucyjny krok w komunikacji z przyszłymi franczyzobiorcami. Marka pokazuje, że biznes może być oparty na zaufaniu.
[WYWIAD] Rafał Trusiewicz, Katharsis Development: przebranżawiamy się. Mamy pomysł na nowy koncept handlowy
Sprzedaż naszego portfolio była dobrą decyzją biznesową. Przebranżawiamy się. Mamy pomysł na nowy, niskobudżetowy koncept – HopStop Mini. Mówimy o obiektach o maksymalnej powierzchni 1 tys. mkw. W pierwszej fazie myślimy o 10 mini parkach handlowych – mówi w rozmowie z redakcją retailnet.pl / SCF News Rafał Trusiewicz, Prezes Katharsis Development. Katharsis Development był jednym z pionierów jeżeli chodzi o budowę w Polsce centrów handlowych […]
[WYWIAD] Rafał Chrapkowicz, Pako Lorente: przepis 15ze jest karykaturalny
Pandemia tylko przyśpieszyła proces poszerzania portfolio naszych linii. Bez zmian mielibyśmy jeszcze większe spadki sprzedaży. W sumie byłaby to droga po równi pochyłej – w rozmowie s SCF News / retailnet.pl mówi Rafał Chrapkowicz, Prezes Zarządu, Pako Lorente. Patrzę na Pako Lorente z pewnego oddalenia, bo przez media społecznościowe, ale widzę istotną zmianę właśnie w tym, jak ja sam postrzegam Waszą markę. To jest zdecydowana zmiana na lepsze. Wydaje mi się, że widzę […]
[WYWIAD] Rafał Mazurczak, Echo Investment: Libero to galeria z sąsiedztwa
W obecnych realiach pożądane przez klientów są centra handlowe typu „convenient” – takie jest Libero, które obecne jest w życiu klienta jako „galeria z sąsiedztwa”, w której znajdzie wszystko, czego najbardziej potrzebuje — od szerokiej gamy produktów po wysokiej jakości oryginalną rozrywkę i ciekawą ofertę kulinarną – mówi w rozmowie z Retailnet Rafał Mazurczak, Galeria Libero, Członek Zarządu Echo Investment. W jakiej kondycji jest obecnie Libero? Jak szybko po pandemii […]
[WYWIAD] Rafał Maciejczuk, Norcospectra: Działamy jak przed pandemią
Aby dobrze funkcjonować, pewne inwestycje muszą być poczynione. My jako Norcospectra, staramy się te koszty optymalizować, proponując rozwiązania, które mogą temu pomóc, ale jednocześnie zachowując formę projektu, który zamierza przeprowadzić partner – w rozmowie z SCFNews/retailnet.pl mówi Rafał Maciejczuk, Business Development Manager, Norcospectra. Firma jest wystawcą wrześniowych targów SCF 2021. To jest taki czas, kiedy wiele firm, także Norcospectra, robi zapewne bilans, […]
[WYWIAD] Rafał Satora, Digitall Concept: urządzenia edukacyjne przyciągają klientów do galerii handlowej
Wykorzystując atrakcyjną formę, nasze urządzenia rozwijają w dzieciach wyobraźnię, doskonalą precyzję, uczą zasad logicznego myślenia i znajomości języków obcych. Właściciele centrów handlowych, kupując nasze rozwiązania, uzyskują produkt działający na zasadzie win-win. Dzięki tym rozwiązaniom zadowoleni są rodzice, personel sklepów, ale też nasze pociechy, które bawiąc się, doskonalą swoje umiejętności – w rozmowie z SCF News/retailnet.pl mówi Rafał Satora, CEO, Digitall Concept. Firma […]
[WYWIAD] Rafał Piasecki, Da Grasso: Mamy nową strategię ekspansji
Przygotowaliśmy nową strategię rozwoju wewnętrznego firmy oraz ekspansji rynkowej - mówi w rozmowie z Retailnet Rafał Piasecki, Manager Operacyjny ds. Marketingu, Da Grasso.
[WYWIAD] Rafał Mikołajczak, McDonald’s Polska: z każdym rokiem otwieramy więcej restauracji
Sieć McDonald’s rozwija się bardzo dynamicznie. Każdego roku otwieramy około 30 nowych restauracji. Z każdym rokiem więcej. Mamy ambitne plany na nadchodzące lata – mówi w rozmowie z Retailnet Rafał Mikołajczak, Business Development Director McDonald’s Polska. Spółka McDonald’s właśnie otworzyła 500. restaurację na polskim rynku. Ile lokali docelowo jeszcze może powstać? Jaki potencjał ma nasz rynek? Sieć McDonald’s rozwija się bardzo […]
[WYWIAD] Rafał Kościuk, Fit Cake: docelowo planujemy mieć około 150 lokali
W przeciągu dwóch lat będziemy obecni we wszystkich większych miastach w Polsce z jednym bądź kilkoma lokalami. Docelowo planujemy mieć ok. 150 lokali. Natomiast żeby pójść dalej musimy wyjść poza Polskę. I już to robimy – mówi w rozmowie z Retailnet Rafał Kościuk, twórca sieci Fit Cake. Ostatnie dwa lata to był trudny czas dla wszystkich konceptów gastronomicznych. W jakiej kondycji jest Fit Cake? Jak aktualnie […]