Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Search Results for union-investment-real-estate-gmbh/

Manufaktura

Manufaktura rozszerza ofertę gastronomiczną

Goście Manufaktury w Łodzi poznają nepalską kulturę i jej najlepsze smaki – restauracja Yarsa już otwarta. W zabytkowych przestrzeniach rynku Manufaktury w Łodzi działa dziś ponad 20 restauracji oferujących kuchnie z całego świata. W listopadzie do tego grona dołączyła nepalska restauracja Yarsa. W Manufakturze często pojawiają się premierowe koncepty, nieznane wcześniej w Łodzi. Tak jest również i tym razem – restauracja Yarsa, która od połowy listopada funkcjonuje na rynku […]

[WYWIAD] Sławomir Murawski, Manufaktura: Konkurujemy o czas naszych gości

Manufaktura dobrze wykorzystała sytuację pandemiczną, bo nawet w trakcie pandemii nie mieliśmy problemów z pustostanami. Weszliśmy w 2021 rok z wieloma nowymi markami, m.in. Pull&Bear, e-obuwie, Xiaomi czy Intimissimi Uomo, co oznacza, że Manufaktura została obdarzona dużym zaufaniem ze strony najemców – mówi w rozmowie z Retailnet Sławomir Murawski, dyrektor łódzkiej Manufaktury. Ostatnie dwa lata to trudny czas dla rynku retail. Jak Manufaktura poradziła sobie z takim wyzwaniem jak pandemia […]

Apsys Polska objął zarządzanie centrum Riviera w Gdyni

Od października Apsys Polska objął zarządzanie centrum handlowym Riviera w Gdyni – największym obiektem handlowo-rozrywkowym na Pomorzu. W czerwcu tego roku Apsys Polska wygrał przetarg na zarządzanie gdyńskim centrum handlowym, którego właścicielem jest UniInstitutional European Real Estate, zarzadzany przez Union Investment Real Estate GmbH i z początkiem października objął funkcję jego zarządcy.
Thai Wok

Manufaktura wzmacnia ofertę gastronomiczną

Qulinarium w Manufakturze zyskało nowego najemcę – restaurację Thai Wok, dzięki której goście mogą przenieść się w swojej kulinarnej podróży aż na daleki Wschód i skosztować niesamowitych połączeń smaków i kolorów. Wszystko to, za sprawą oryginalnych receptur opartych na bazie tajskich składników, serwowanych prosto z rozgrzanego woka.  Sieć Thai Wok, dołączając do popularnej kulinarnej strefy Manufaktury, wzbogaciła ofertę i sprawiła, że odwiedzający mają jeszcze większy wybór wśród kuchni […]

Manufaktura triumfuje na European Solal Marketing Awards 2022

Konkurs European Solal Marketing Awards powrócił po pandemicznej przerwie. Na tegorocznym rozdaniu najbardziej prestiżowych europejskich nagród w dziedzinie marketingu centrów handlowych wielki sukces odniosła Manufaktura, zarządzana przez APSYS Polska. Jako jedyna w Polsce została uhonorowana dwoma złotymi statuetkami oraz jedną srebrną.  European Solal Marketing Awards 2022 to wiodący program nagród uznający doskonałość w kontekście kampanii promocyjnych, marketingowych i PRowych, realizowanych dla centrów handlowych w Europie. […]

Prestiżowa marka Rituals dołącza do grona najemców Manufaktury

Wraz z końcem listopada do grona najemców Manufaktury w Łodzi dołączyła holenderska marka Rituals Cosmetics, oferująca szeroki wachlarz kosmetyków oraz produktów zapachowych. Jest to 19. stacjonarny sklep Rituals w Polsce. Marka Rituals powstała w 2000 roku w Holandii. Od tego momentu stara się zachęcać swoich klientów do odnajdywania szczęścia w niepozornych, małych rzeczach. Twórcy marki inspirują się mądrościami i tradycjami starożytnych kultur, co ma wyraźne przełożenie na szeroką i różnorodną ofertę […]

Manufaktura wyłoniła zwycięzców konkursu Salesman of the Year

Po dwuletniej przerwie spowodowanej pandemią, Manufaktura w Łodzi przeprowadziła szóstą edycję konkursu Salesman of the Year. Pierwsze miejsce zajął zespół salonu Pinko. – Jesteśmy bardzo dumni, że naszych najemców cechuje taka dbałość o relacje z klientami i wysoki poziom obsługi. Cieszymy się, że w ramach projektu Salesman of the Year możemy docenić ich ciężką pracę – komentuje Anna Łajszczak-Kucharska, Tenants Relationship Manager Manufaktury […]
Manufaktura

W miniony weekend Manufakturę w Łodzi odwiedziło ponad 150 tysięcy osób

Za nami Black Friday. Mimo że nastroje konsumenckie są w dzisiejszej sytuacji gospodarczej dalekie od pozytywnych, tydzień listopadowych obniżek był dla branży retail bardzo dobry. W miniony weekend Manufakturę w Łodzi odwiedziło ponad 150 tysięcy osób. Piątkowa frekwencja wyniosła o 8 proc. więcej niż w Black Friday w 2021 roku, udowadniając tym samym, że handel stacjonarny nadal ma się dobrze. Listopad w branży retail upłynął pod znakiem wyprzedaży i obniżek […]