Search Results for via-outlets-poland-management-sp-z-o-o/
Via Outlets z prestiżowym wyróżnieniem
VIA Outlets wyróżnione 5 gwiazdkami w rankingu GRESB Benchmark 2021. Strategia „Beyond Sustainable” zapewniła VIA Outlets ocenę powyżej średniej w tegorocznym badaniu Global Real Estate Sustainability Benchmark. VIA Outlets – wiodący właściciel-operator portfolio jedenastu centrów outlet premium w dziewięciu krajach europejskich, w tym Wrocław Fashion Outlet w Polsce, uzyskał ocenę 5 gwiazdek w międzynarodowym badaniu GRESB Benchmark 2021, które ocenia i porównuje […]
[WYWIAD] Aleksandra Perz, Via Outlets: branża outlet bardzo dobrze poradziła sobie w czasach pandemii
Już przed okresem pandemii widocznym było, że szczególnie dwa kanały dystrybucji detalicznej – sklepy internetowe i centra typu outlet odnotowywały bardzo wyraźnie wzrosty sprzedaży. Centra VIA Outlets, w tym Wrocław Fashion Outlet, również ucierpiały podczas zamknięć i w wyniku wprowadzanych ograniczeń, ale pozytywne jest to, że kiedy ludzie mogli już robić zakupy, wybierali właśnie outlety. Uważam, że branża outlet bardzo dobrze sobie poradziła w czasach […]
VIA Outlets: Wrocław Fashion Outlet z pierwszą w okolicy kawiarnią sieci Starbucks
6 listopada w należącym do Via Outlets Wrocław Fashion Outlet została otwarta kawiarnia Starbucks. To pierwszy punkt sieci w tej części Wrocławia i pierwszy w centrum outletowym w Polsce. Lokal stanowi doskonałe uzupełnienie oferty centrum
VIA Outlets: do Wrocław Fashion Outlet wchodzi kultowy najmca
W nakleżącym do Via Outlet Wrocław Fashion Outlet kawiarnia Starbucks otwiera się 6 listopada.
Z okazji otwarcia, pierwszych 500 klientów kawiarni otrzyma zmieniający kolor wielorazowy kubek Starbucks. Na członków Fashion Club czeka promocja na inne gadżety.
Karol Warzecha dołącza do Greenman Poland jako Senior Investment Manager
Greenman Poland, asset manager i deweloper w sektorze nieruchomości handlowych, znany wcześniej jako Newbridge Poland, ma przyjemność poinformować o powołaniu Karola Warzechy na stanowisko Senior Investment Manager.
Wrocław Fashion Outlet podsumowuje 2023 rok i planuje działania na przyszłość
Rok 2023 był dla Wrocław Fashion Outlet intensywny i pełen pozytywnych zmian. W minionych miesiącach centrum powitało nowe marki modowe i gastronomiczne.
Greenman Poland ma nową CEO. Stanowisko to objęła Barbara Wojdełko
Greenman Poland, asset manager i deweloper w sektorze nieruchomości handlowych, znany wcześniej jako Newbridge Poland, ma przyjemność poinformować, że po przejęciu firmy przez Greenman Group na stanowisko CEO zostaje powołana Barbara Wojdełko.
MMG: Dobre pierwsze półrocze 2022 dla Projektów Master Management Group
Dla projektów zarządzanych przez Master Management Group pierwsze półrocze tego roku było czasem, w którym umocniły one swoją pozycję na lokalnych rynkach. Pojawili się nowi najemcy, zdecydowanie wzrosły obroty i odwiedzalność. Master Management Group jest wystawcą targów SCF 2022 Fall. Centrum MMG Ciechanów jest kluczowym projektem w portfolio Grupy. Ponad 1 milion klientów Pod koniec pierwszego półrocza Master Management Group finalizowała zmiany […]
100 procent jakościowego tenant mixu w centrach zarządzanych przez Master Management Group
Master Management Group weszło w 2023 rok z poziomem najmu sięgającym blisko 99 procent. Centra odwiedziło łącznie ponad 12 mln klientów w 2022 roku. W pasażach handlowych pojawiły się marki debiutujące w regionach.
Wrocław Fashion Outlet zamyka 2022 rok z najlepszymi wynikami w historii
Pomimo wielu wyzwań związanych z sytuacją gospodarczą w Polsce Wrocław Fashion Outlet zakończył 2022 rok z najlepszymi wynikami sprzedażowymi w całej swojej historii. To efekt konsekwentnie realizowanej strategii jedynego centrum w Polsce.
Greenman Group przejmuje aktywa zarządzane dotychczas przez Newbridge Poland
Greenman Group ogłasza swoją ekspansję w Polsce, przejmując Newbridge Poland. Najnowsza transakcja jest kamieniem milowym w rozwoju Grupy, która stawia sobie za cel dalszą ekspansję w Europie w segmencie nieruchomości handlowych.
[WYWIAD] Barbara Wojdełko, Greenman Poland: Naszym celem jest rozwój autorskiego formatu convenience
Jednym z naszych kluczowych celów jest rozwój autorskiego formatu convenience, w którym klient może zrobić komfortowe zakupy, ale jednocześnie ma dostęp do topowych marek modowych i lifestylowych - mówi Barbara Wojdełko, CEO w Greenman Poland