Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Search Results for vikk-pol-sp-z-o-o/

Showing results for vovk pol vice ceo vice-ceo

BEL-POL otwiera salon w CH Osowa w Gdańsku

Centrum Handlowe Osowa powiększa ofertę aranżacyjno–wnętrzarską. Do grona najemców gdańskiego Centrum dołączył sklep BEL- POL oferujący materiały wykończeniowe w zakresie podłóg i drzwi. Od listopada klienci mogą dokonać zakupów, wybierając spośród różnorodnej oferty najemcy. Firma Bel-Pol zajmuje się sprzedażą podłóg i drzwi oraz innych materiałów wykończeniowych. Obecnie posiada blisko 40 firmowych salonów sprzedaży oraz ponad 50 partnerskich salonów na terenie całej Polski. […]

Bel-Pol kolejnym najemcą nowej części Gemini Park Tychy

Rośnie nowa część Gemini Park Tychy. Przybywa także najemców, którzy ją wypełnią. Po Action i Multikinie, teraz do grona najemców dołącza Bel- Pol, marka segmentu „home”. W efekcie rozbudowy Gemini Park zyska dodatkowo ok. 7 tys. m kw. oraz ofertę rozrywkową. Obok nowych sklepów i punktów usługowych oraz lokali gastronomicznych, powstanie tu m.in. najnowocześniejsze na Śląsku, 7-salowe kino. Gemini Park Tychy umacnia swoją ofertę w segmencie wyposażenia […]
galeria-raj

VIVE Profit w Kompleksie Handlowym Raj w Dębicy: ponad 60 tys. klientów w pół roku

[…] Gajda, Menedżer ds. marketingu i sprzedaży Grupy IVS. – Możemy tu znaleźć takie perełki jak odzież czy akcesoria takich firm jak m.in.: Boss, DKNY, Guess, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Marc O` Polo a także marek sportowych jak Nike, Adidas, Jack Wolfskin, Salomon. I wszystko to w doskonałych cenach. Raj jest najpopularniejszym kompleksem zakupowym w mieście. Chcemy systematycznie poszerzać ofertę handlową, a sam obiekt wynajęty […]
allegro

[BADANIE] Konsumenci poświęcają średnio 7 i pół godziny miesięcznie na zakupy online

[…] cenowe. W przedziale od 50 zł do 150 zł ważny jest również koszt dostawy. W przypadku droższych produktów, powyżej 150 zł konsumenci zwracają uwagę na zaufanie i opinie o wybranej platformie, a także na markę produktów. Polacy spędzają więcej czasu na poszukiwaniu i podejmowaniu decyzji zakupowych i stosują więcej sztuczek, aby zaoszczędzić pieniądze. Jak pokazują dane, kluczowym czynnikiem podczas porównywania ofert w Internecie jest cena produktu (82%). […]

Biedronka przeznaczy ponad pół miliarda złotych na noworoczne podwyżki dla pracowników

[…] dystrybucyjnych zatrudnionych na podstawowych stanowiskach o kwoty wynoszące od ok. 500 do 700 zł w zależności od ich doświadczenia, indywidualnych zadań oraz stanowiska. Od 1 stycznia 2023 r. ponad 60 tys. zatrudnionych przez największą sieć handlową w  Polsce otrzyma podwyżki, na które sieć Biedronka w skali roku przeznaczy ponad pół miliarda złotych. Jeszcze przed Świętami Bożego Narodzenia pracownicy sieci Biedronka otrzymali kolejną dobrą wiadomość. Oprócz świątecznych voucherów […]

METRO PROPERTIES: 3 mln kWh prądu zaoszczędzili w pół roku najemcy centrów M1

[…] Homla, Mc Donald’s, T-Mobile i Triumph oraz Auchan, Media Markt i OBI –  to marki, które uzyskały najlepsze wyniki w wewnętrznym konkursie oszczędzania energii elektrycznej, zorganizowanym przez METRO PROPERTIES, zarządcę sieci centrów M1 w  Polsce. To efekt konsekwentnych działań, których celem było ograniczenie zużycia prądu w każdym ze sklepów. W całej sieci centrów M1 najemcy zaoszczędzili w pół roku blisko 3 mln kWh prądu, co odpowiada średniemu  rocznemu […]

[WYWIAD] Tomasz Jagiełło, Helios: Do kas kinowych w Polsce nie wpływa ponad pół miliarda przychodów

[…] w rozmowie z SCFNews/Retailnet.pl mówi Tomasz Jagiełło, Prezes Zarządu. Helios SA Czy po pandemii odbudowała się frekwencja w kinach?  Możemy już podsumować wyniki frekwencyjne roku 2022 – pierwszego po pandemii, w którym kina, przynajmniej w  Polsce, otwarte były przez całe 12 miesięcy. Zjawiska widoczne w branży są właściwie podobne na całym świecie. Liczba widzów na rynku amerykańskim była niższa o 35%, a w Europie, w tym w Polsce, o 31%. Nie byłoby to nic złego, […]
trei-vendo-park-inowroclaw

[RAPORT] Parki handlowe i centra convenience nadal w fazie wzrostu. W I poł. 2021 r. przybyło 103 tys. mkw. powierzchni

JLL i Trei Real Estate Poland, autorzy drugiej edycji raportu „Parki handlowe i centra convenience w Polsce”, podsumowują sytuację na koniec I półrocza 2021 oraz nakreślają perspektywy rozwoju tego sektora w Polsce. Trei Real Estate Poland jest wystawcą Shopping Center Forum 2021. Z przedstawicielami firmy będzie można spotkać się na stoisku 130. Choć polski rynek handlowy wciąż zmaga się ze skutkami pandemii COVID-19, prognozy […]

Sfinks przewiduje 14,3 mln zł zysku netto za I poł. 2022

Sfinks Polska, właściciel sieci gastronomicznych SPHINX, Chłopskie Jadło czy Piwiarnia, dokonał kalkulacji wpływu układu z wierzycielami zawartego w ramach Uproszczonego Postępowania Restrukturyzacyjnego na wyniki finansowe i bilans spółki i opublikował w związku z tym wstępne dane za I połowę 2022 r. Zaraportowane przychody ze sprzedaży po 6 miesiącach br. wynoszą 45,8 mln zł, zysk brutto na sprzedaży 11,9 mln zł, zaś zysk netto 14,3 mln zł. Całkowity wpływ UPR […]

Jush przyspiesza tempo rozwoju – pięć miast w pół roku od debiutu

[…] zasięg działania w dotychczasowych lokalizacjach, dodając nowe dzielnice. Dla nowych oraz stałych klientów przygotowana została promocja, dzięki której mogą zaoszczędzić nawet 200 zł. Aplikacja z Warszawy zawędrowała do Krakowa. Podbój dawnej stolicy Polski usługa zaczęła od miejsca, gdzie bije jej kulturowe serce – Kazimierza. Zakupy w 15 minut mogą zamówić również mieszkańcy Prądnika Białego, gdzie Lite e-Commerce otworzyło drugi punkt w mieście. […]