Search Results for xf-franchise-sp-z-o-o/
[WYWIAD] Marek Rogala, Pascal Franchise: uruchamiamy nowy koncept gastronomiczny dostępny w 3 formatach
Podstawą naszego działania i czynnikiem gwarantującym wykonalność tego modelu biznesu jest efektywnie zaplanowany i zarządzany supply chain obejmujący zakupy, produkcję, logistykę, z którego korzystać będzie Partner. Szczegóły strategii skalowania i działania w rynku przedstawimy 8 kwietnia na oficjalnej inauguracji działalności Pascal Franchise – mówi w rozmowie z redakcją retailnet.pl / SCF News Marek Rogala, CEO i założyciel Pascal Franchise oraz grupy kapitałowej Food & Friends Polska […]
Startuje nowa sieć franczyzowa Pascala Brodnickiego i Food & Friends Polska S.A.
Pascal Brodnicki, znany kucharz telewizyjny i autor książek, prowadzący w internecie kanał Tuba Smaku, oraz grupa kapitałowa Food & Friends Polska S.A., inwestor na rynku gastronomicznym rozwijający sieć restauracji w segmencie fast casual w oparciu o strategię M&A, zawarli umowę inwestycyjną. Umowa zakłada powołanie nowej Spółki pod marką Pascal Franchise, która uruchomi nowy koncept gastronomiczny, dostępny w 3 formatach: Pascal Today – szybkie jedzenie na wynos, […]
Pascal Box – nowa inicjatywa Pascala Brodnickiego i Food&Friends
PascalBox to pierwszy z zaplanowanych formatów konceptu gastronomicznego Pascal Franchise uruchamianego na podstawie umowy inwestycyjnej zawartej z Pascalem Brodnickim przez spółkę Food & Friends Polska S.A., której założycielami są Jan i Marek Rogala. Na PascalBox.pl można już zarezerwować pięć pysznych i wyjątkowych posiłków dziennie z dostawą do domu. To pierwszy catering pudełkowy promujący niemasowe podejście z ograniczoną liczbą subskrypcji w celu utrzymania stałej i najwyższej jakości dań oraz świadomego planowania zakupu składników. […]
[WYWIAD] Kacper Szczepański, AmRest: Szukamy partnerów w całej Polsce, głównie w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców
Nasz dział planowania strategicznego zidentyfikował blisko 50 lokalizacji, w których chcielibyśmy się rozwinąć - mówi w rozmowie z Retailnet Kacper Szczepański, Senior Franchise Recruitment Manager CEE, AmRest, Pizza Hut.
[WYWIAD] Łukasz Dojka, Xtreme Fitness Gyms: pomimo chaosu w branży, wychodzimy obronną ręką
Działamy w modelu hybrydowym i mam wrażenie, że on już pozostanie z nami na zawsze. Nie rezygnujemy jednak z prowadzenia klubów stacjonarnych. Planujemy dynamiczną ekspansję jeszcze w tym roku – mówi w rozmowie z Retailnet Łukasz Dojka, Prezes Zarządu XF Franchise Sp. z o.o., właściciela sieci Xtreme Fitness Gyms Nasza rozmowa zbiegła się z rządowym ogłoszeniem o ponownym lockdownie. Jak ocenia Pan tę decyzję i co ona zmienia w Pana planach działania? Łukasz […]
[WYWIAD] Kacper Szczepański, AmRest: gastronomia to perspektywiczny biznes
Centra handlowe nadal są w kręgu naszych zainteresowań i nie wykluczamy rozwoju w tego typu obiektach. To dla nas dobre lokalizacje pod warunkiem, że spełniają określone wymogi – mówi w rozmowie z Retailnet Kacper Szczepański, Senior Franchise Recruitment Manager CEE, AmRest, Pizza Hut Jak radzi sobie Pizza Hut w pandemii? Kacper Szczepański: Restauracje Pizza Hut dzięki wcześniejszemu dobremu przygotowaniu do usług dostawy i na wynos, kontynuowały biznes w tym trudnym […]
[WYWIAD] Kacper Szczepański, AmRest, Pizza Hut: otwieramy się na mniejsze miasta
Interesują nas zarówno duże galerie handlowe, jak i mniejsze obiekty typu convenience czy retail park i lokalizacje uliczne. To wszystko pozostaje u nas bez zmian. Natomiast nowością jest to, że otworzyliśmy się na mniejsze miasta i jesteśmy gotowi otwierać lokale w miejscowościach już poniżej 60 czy nawet 50 tysięcy mieszkańców – mówi w rozmowie z Retailnet Kacper Szczepański, Senior Franchise Recruitment Manager CEE, AmRest, Pizza Hut. AmRest jest […]
Xtreme Fitness Gyms otwiera swój pierwszy klub w Płocku
Z początkiem marca ruszy kolejna siłownia i klub fitness Xtreme Fitness Gyms. Będzie to pierwsza placówka tej marki w Płocku. Lokal zajmie powierzchnię ok. tysiąca mkw. Płocki klub podzielony został na kilka nowoczesnych stref treningowych, zaprojektowanych tak, by umożliwić ćwiczącym maksymalny komfort i wygodę podczas treningów. Siłownia wyposażona została w najnowocześniejszy, profesjonalny sprzęt do ćwiczeń renomowanych producentów, takich jak Panatta, ZIVA, Naomi. Do dyspozycji klubowiczów będzie […]
[WYWIAD] Michał Dorszewski, IWG: nasze centra serwisowe to dobry najemca dla galerii i parków handlowych
Mogę sobie wyobrazić taki retail park, gdzie na dole mamy Rossmanna, Biedronkę, Pepco i paru innych graczy, którzy są standardowym tenant-mixem, ale na pierwszym piętrze jest nasz obiekt na przykład typu Regus. Istotne jest to, że retail parki są przeważnie zlokalizowane blisko osiedli mieszkaniowych. Mają dobry dostęp, parking. Zapewniają więc wygodę, a dzisiaj wiemy, że ten komfort dla ostatecznego klienta jest najważniejszy – w rozmowie z SCF News/retailnet.pl mówi […]
[WYWIAD] Natalia Walczak-Szalek, Clarks: 2021 jest rokiem restartu marki Clarks w Polsce
Rok 2021 jest rokiem restartu marki Clarks w Polsce. Stworzyliśmy strategię rozwoju marki, przygotowaliśmy atrakcyjny pakiet warunków franczyzowych, wsparcia dla partnerów biznesowych oraz opracowaliśmy franczyzowy model biznesowy, który zachęci i pomoże nam w stworzeniu sieci sklepów partnerskich i odrodzeniu marki Clarks w Polsce. Cały czas szukamy nowych miejsc i nowych partnerów biznesowych. Mamy całą listę lokalizacji – galerii i miast – w których chcielibyśmy otworzyć nasze […]
Amrest w IV kwartale ubiegłego roku miał ponad 20-procentowy wzrost przychodów
AmRest Holdings SE przekazał dobre informację na temat wstępnych wyników sprzedaży oraz trendów w obszarze sprzedaży porównywalnej w czwartym kwartale 2022 roku. Skonsolidowane przychody wyniosły 651,1 mln EUR, co oznacza wzrost o 20,8% rok do roku.
MAPIC wraca do Cannes
Tegoroczna edycja targów nieruchomości komercyjnych MAPIC rozpocznie się 30 listopada i potrwa do 2 grudnia. Motywem przewodnim będzie retail i rozrywka. – Retail i rozrywka to przede wszystkim miejsca unikalnych spotkań i to właśnie dzięki synergii między nimi nasze doświadczania konsumenckie odnajdą swój przyszły model ekonomiczny. MAPIC to skrzyżowanie tych trendów, jak zawsze od momentu jego powstania – mówi Nathalie Depetro, dyrektor MAPIC. W centrum […]