Search Results for butik-cyrkularny/
Kolejny Butik Cyrkularny ruszył we Wrocławiu
Butik Cyrkularny to sieć second handów związana z marką Ubrania do Oddania i portalem fundraisingowym o tej samej nazwie. Celem Ubrania do Oddania jest wprowadzanie ubrań używanych do drugiego obiegu i promowanie zrównoważonej mody.
Butik Cyrkularny ma już 11 lokalizacji w centrach handlowych
Dotychczas Butik Cyrkularny był obecny w galeriach zlokalizowanych w 6 miastach: Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Łodzi i Bydgoszczy. Od grudnia ubiegłego roku jest on obecny także w Krakowie.
Ubrania Do Oddania otwierają pierwszy Cyrkularny Butik
Drugi obieg to nie jest chwilowy eko-trend, a konieczność zauważana przez największych graczy rynku odzieżowego i trendsetterów. Jeszcze dwa lata temu pomysł na otwarcie sklepu z odzieżą używaną w centrum handlowym byłby określony co najmniej jako odważny. Tymczasem rzeczywistość zmienia się za sprawą globalnych trendów – zwrotu w kierunku mody zrównoważonej i odpowiedzialnej, ale też racjonalnej konsumpcji. Ten przełom w branży handlowo-odzieżowej nie miałby miejsca gdyby nie wspólny projekt Ubrania Do Oddania x Unibail-Rodamco-Westfield, […]
[WYWIAD] Piotr Malinowski, New Solutions Group: Będziemy dynamicznie się rozwijać
Jesteśmy młodą marką, jeśli chodzi o handel detaliczny, ale chcemy dynamicznie się rozwijać i zamknąć ten rok mniej więcej z 12 punktami sprzedaży. To oznacza, że podwoimy sieć sklepów „Butik Cyrkularny” – mówi w rozmowie z Retailnet Piotr Malinowski, Managing Director, Ubrania Do Oddania. Jak zrodził się pomysł na stworzenie marki Ubrania Do Oddania? Ubrania do Oddania to w zasadzie brand i nazwa własna portalu fundraisingowego, który działa na zasadach zbiórek odzieży. […]
Galeria Katowicka wspiera ekomodę i otwiera butik cyrkularny
W Galerii Katowickiej otworzył się trzeci w Polsce butik cyrkularny firmy Ubrania do oddania. Projekt promuje odpowiedzialną modę oraz ideę gospodarki obiegu zamkniętego, angażuje i edukuje lokalną społeczność oraz wspiera regionalne NGO’sy. Butik cyrkularny, działający w duchu zero waste i slow fashion, to przełomowy koncept polegający na dawaniu odzieży używanej drugiego życia w atrakcyjnej, butikowej formule. Wpisuje się równocześnie i w ekoodpowiedzialność, i w otwartość Katowickiej na nowatorskie rozwiązania. […]
We Wroclavii ruszył pierwszy na Dolnym Ślasku butik cyrkularny
Pierwszy na Dolnym Śląsku, a drugi w kraju, cyrkularny butik z wyselekcjonowaną odzieżą używaną zebraną na terenie Polski otwarto dziś w centrum handlowym Wroclavia. To przełomowy koncept w duchu slow fashion, który odpowiada na potrzeby współczesnych konsumentów. Można tu nie tylko zrobić zakupy, ale także oddać ubrania na cele charytatywne. Unikalna formuła butiku jest efektem współpracy Unibail-Rodamco-Westfield, właściciela Wroclavii oraz marki UbraniaDoOddania.pl, która od kilku lat promuje odpowiedzialną, cyrkularną modę, dodatkowo łącząc to z aspektem […]
W Avenidzie Poznań otworzył się pierwszy w Wielkopolsce Butik Cyrkularny
Avenida Poznań kontynuuje strategię poszerzania marek. Do grona najemców dołączył wyjątkowy sklep – Butik Cyrkularny, szturmem podbijający serca fashionistek w całej Polsce, którym bliska jest ekologia i idea less waste. To pierwszy punkt stacjonarny konceptu Ubrania do Oddania w Wielkopolsce. Butiki Cyrkularne są marką Ubrań Do Oddania. To pop-up story, zlokalizowane w centrach handlowych. Można w nich kupić wyselekcjonowane i odświeżone ubrania (damskie, męskie, dziecięce) z drugiej ręki a także […]
Kolejne otwarcie w Zielonych Arkadach
Zielone Arkady jako największa galeria w województwie kujawsko – pomorskim kontynuują strategię poszerzania oferty. Do grona najemcówdołączył kolejny sklep – Butik Cyrkularny marki Ubrania do Oddania. Jest to koncept działający w duchu slow fashion polegający na dawaniu odzieży używanej drugiego życia. W Butiku Cyrkularnym można kupić wyselekcjonowane i odświeżone ubrania (damskie, męskie, dziecięce) z drugiej ręki, a także oddać niepotrzebną odzież. Na wieszakach są zarówno ubrania vintage, […]
Galeria Młociny zamyka obieg i otwiera Butik Cyrkularny
W Galerii Młociny, należącej do EPP i Echo Investment, został otwarty Butik Cyrkularny, pop-up store marki Ubrania Do Oddania. To ukłon w stronę klientów, którzy cenią dobrą jakość w przystępnej cenie, zrównoważone zakupy w duchu zero waste oraz unikalny styl. Salon o powierzchni niemal 100 mkw. znajduje się na 1. piętrze centrum handlowego. Według najnowszych raportów branżowych wartość globalnego rynku odzieży używanej wynosi aktualnie 36 mld USD, […]
Butik Cyrkularny nowym najemcą Domów Towarowych Wars Sawa Junior
Ubrania Do Oddania to polski start-up i marka, która rewolucjonizuje rynek odzieżowy, łącząc ideę mody cyrkularnej i zrównoważonego rozwoju, a jedocześnie angażując się we wsparcie organizacji charytatywnych. Z oferty oryginalnego i proekologicznego Butiku Cyrkularnego mogą już korzystać klienci Domów Towarowych Wars Sawa Junior w centrum Warszawy. W Butiku Cyrkularnym sprzedawane są starannie wyselekcjonowane i odświeżone rzeczy z drugiego obiegu. Klienci znajdą tu zarówno ubrania vintage, markowe, jak i casualowe. Wszystkie dostępne […]
[WYWIAD] Małgorzata Woźniak, Centrum Wroclavia: Udowadniamy, że sukces i zrównoważony rozwój mogą iść w parze
Na wrocławski rynek wkroczyliśmy szturmem. Gdy otwieraliśmy Wroclavię w 2017 roku, nasycenie powierzchnią handlową we Wrocławiu było najwyższe w Polsce. Mimo to, szybko staliśmy się najczęściej odwiedzanym centrum w mieście – w 2019 roku odwiedziło nas ponad 16 milionów osób. Na tym nie koniec – wciąż nabieramy rozpędu i konsekwentnie realizujemy strategię, która po prostu się sprawdza. – mówi w rozmowie z Retailnet Małgorzata Woźniak, Dyrektor Centrum Wroclavia, Unibail-Rodamco-Westfield […]
Natalia Pucicka, Pasaż Grunwaldzki: Troska o planetę to nie opcja, a standard
Zgodnie z danymi przedstawionymi przez Statista.com za rok 2021, czołowy portal z produktami z drugiego obiegu zajmuje wysokie piąte miejsce pod kątem sprzedaży online w Polsce. W ofercie aplikacji znajdują się zarówno artykuły z niskiej i średniej półki cenowej, jak i towary luksusowe, warte często kilka tysięcy złotych. Niezależny od ceny popyt potwierdza, że dobra używane stanowią konkurencję dla nowych produktów. O tym, jak świadomość konsumencka i zmiana nawyków zakupowych […]