Search Results for page/178/
W lutym VRG odnotowała wzrost marży mimo ochłodzenia w konsumpcji
Sprzedaż VRG S.A. osiągnęła w lutym 2023 wartość 86,4 mln zł, o 5,7 proc. więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Narastająco w dwóch pierwszych miesiącach sprzedaż VRG wyniosła 178,1 mln zł (o 8,8 proc. więcej r/r).
Krzysztof Bajołek, Answear.com: W I kwartale urośliśmy o 40 proc.
Answear.com sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, podsumowuje I kw. 2022 r. Był to okres wysokiego tempa wzrostu mimo niekorzystnych czynników rynkowych, w którym przychody Spółki zwiększyły się o 44 proc. rdr. do 178 mln zł. W I kw. 2022 r. Answear.com przeprowadził m.in. kolejne kampanie TV na wszystkich rynkach działalności mające na celu zwiększanie świadomości marki. – Za nami wymagający kwartał, w którym z jednej strony mierzyliśmy się z wybuchem wojny w Ukrainie i tymczasowym […]
Wojas odbudowuje sprzedaż w swoich 142 salonach
Przychody ze sprzedaży osiągnięte przez Grupę Kapitałową WOJAS S.A. w styczniu 2022 roku wyniosły 15 729 tys. PLN i były wyższe o 55,2% w stosunku do przychodów osiągniętych w styczniu 2021 roku. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży detalicznej w styczniu 2022 roku wyniosły 12 821 tys. PLN i były wyższe o 178,2 % od przychodów osiągniętych w styczniu 2021 roku. Spadek udziału sprzedaży internetowej Udział sprzedaży internetowej maleje, w stosunku do roku […]
H&M wprowadza opcję „Zapłać za 30 dni”
H&M wprowadza opcję „Zapłać za 30 dni” w sklepach stacjonarnych sieci. Bezkosztowe rozwiązanie płatnicze wdrożone we współpracy z Klarną jest już dostępne w 178 sklepach H&M w całym kraju. Dzięki opcji „Zapłać za 30 dni” polscy konsumenci mogą teraz robić zakupy i płacić za nie w sposób zapewniający im większą elastyczność, wygodę i wybór, bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów w postaci odsetek i opłat. „W sierpniu nawiązaliśmy współpracę z Klarną, aby zaoferować […]
Vistula ponownie w Designer Outlet Gdańsk
Vistula, po krótkiej nieobecności związanej z relokacją, ponownie otworzyła salon w Designer Outlet Gdańsk. Nowy sklep tej znanej polskiej marki jest teraz odświeżony i nieco większy od poprzedniego. Klienci znajdą w nim propozycje także innych brandów należących do grupy. Sklep zajmuje lokal o powierzchni 178,5 mkw. i zlokalizowany jest w bezpośrednim sąsiedztwie otwartego niedawno salonu Desigual. Relokacja do większej przestrzeni – Propozycje relokacji do większych przestrzeni to możliwość, z której chętnie […]
NEPI Rockcastle udostępnia usługę Click&Collect w swoich galeriach
Kolejne ograniczenia działalności sklepów w centrach handlowych były ogromnymi ciosami dla całej branży. By wspierać lokalnych najemców, NEPI Rockcastle rozpoczęło w swoich obiektach promocję usługi Click&Collect. Dzięki niej, konsumenci mogą zamówić online produkty oferowane przez marki obecne w lokalnej galerii, a następnie odebrać je w wybranym sklepie – bezpiecznie, w dogodnym czasie i bez dodatkowych kosztów przesyłki. Click&Collect to hybrydowe podejście, łączące najważniejsze funkcjonalności zakupów online oraz stacjonarnych. […]
Zalando, Media Markt, Sephora, Glovo pod lupą UOKiK. Grozi im kara nawet do 10 proc. obrotu
Prezes UOKiK Tomasz Chróstny stawia pierwsze zarzuty 4 przedsiębiorcom w związku z błędnym prezentowaniem promocji. Już pół roku obowiązują przepisy, które nakładają obowiązek informowania o najniższej cenie z 30 dni poprzedzających promocję.
Wystartowała druga odsłona nowej kampanii wizerunkowej Centrum Handlowego Bonarka
Wystartowała druga odsłona nowej kampanii wizerunkowej Centrum Handlowego Bonarka, która wprowadza nowy limitowany produkt - O!Rześki. To letni napój – ekstrakt emocji towarzyszących zakupom.
DEICHMANN w Polsce miał w roku 2022 ponad 1 miliard złotych obrotu
Miniony rok był dla polskiego oddziału firmy DEICHMANN szczególnie udany. Spółka zanotowała wzrost o 33% zamykając rok 2022 z obrotem brutto przekraczającym 1 miliard złotych. W minionym roku firma Deichmann sprzedała w Polsce blisko 9 milionów par butów.
Action: Sławomir Nitek pokieruje siecią w Polsce , Czechach i Austrii
W europejskich strukturach Action zaszły zmiany. Sławomir Nitek objął stanowisko dyrektora regionalnego na Polskę, Czechy oraz Austrię. Do jego zadań będzie należało wsparcie rozwoju sieci dyskontów niespożywczych na tych rynkach. Sławomir Nitek jest związany z siecią Action od marca 2019 roku. Dołączył do zespołu jako dyrektor generalny i członek zarządu polskiego oddziału holenderskiej firmy. W ciągu ponad trzech lat brał udział w dynamicznym rozwoju sieci w na terenie […]
Kaufland wprowadza oznaczenia ułatwiające segregację odpadów na produktach marek własnych
W ramach strategii REset Plastic Kaufland wprowadza na opakowaniach produktów marek własnych specjalne oznaczenia dotyczące segregacji odpadów. Z pomocą piktogramów klienci łatwo zidentyfikują, do jakiego pojemnika powinny trafić poszczególne elementy opakowania, a dzięki prawidłowej segregacji wesprą proces recyklingu i ponowne wykorzystanie surowców. Jak wynika z najnowszych badań rynkowych, blisko 66% Polaków deklaruje, że segreguje odpady. Jednak prawidłowa klasyfikacja zużytych opakowań wciąż przysparza konsumentom […]
Wielka inwestycja fotowoltaiczna IKEA Industry Zbąszynek
IKEA Industry Zbąszynek oficjalnie rozpoczyna budowę jednej z największych farm fotowoltaicznych na użytek własny w Polsce i w Europie. Panele słoneczne o łącznej mocy 19 MW staną na terenie zakładów IKEA Industry w Babimoście i Zbąszynku. Inwestycja przyniesie oszczędności w kosztach energii i obniży ślad klimatyczny. Przyczyni się w ten sposób do realizacji celu IKEA jakim jest stanie się biznesem pozytywnym dla klimatu do 2030 r. Na gruntach w Babimoście i Zbąszynku należących […]