Search Results for page/206/
UOKiK nałożył na Allegro kary na łącznie ponad 210 mln zł
Prezes UOKiK poinformował, że wydał dwie decyzje, w których nałożył łącznie ponad 210 mln zł kar na Allegro, z czego ponad 206 mln zł za nadużywanie pozycji dominującej, a blisko 4 mln zł za stosowanie klauzul niedozwolonych. Urząd podał, że pierwsza z decyzji dotyczy złamania reguł konkurencji. Zdaniem UOKiK przedsiębiorca w niedozwolony sposób wykorzystywał pozycję rynkową, faworyzując własny sklep internetowy kosztem konkurencyjnych sprzedawców na platformie allegro. pl. Drugie […]
NEPI Rockcastle udostępnia usługę Click&Collect w swoich galeriach
Kolejne ograniczenia działalności sklepów w centrach handlowych były ogromnymi ciosami dla całej branży. By wspierać lokalnych najemców, NEPI Rockcastle rozpoczęło w swoich obiektach promocję usługi Click&Collect. Dzięki niej, konsumenci mogą zamówić online produkty oferowane przez marki obecne w lokalnej galerii, a następnie odebrać je w wybranym sklepie – bezpiecznie, w dogodnym czasie i bez dodatkowych kosztów przesyłki. Click&Collect to hybrydowe podejście, łączące najważniejsze funkcjonalności zakupów online oraz stacjonarnych. […]
W I półroczu 2023 Wittchen utrzymuje dwucyfrową dynamikę sprzedaży
"Chcemy kontynuować dwucyfrowe dynamiki sprzedaży. Oceniamy, że wzrost będzie większy za granicą niż w kraju. Będziemy pracować nad stabilizacją marży. Niezbędna będzie ścisła kontrola kosztów" - mówi Grzegorz Ochędzan, menedżer ds. finansów i rozwoju.
Sieć sklepów Wittchen szacuje wyniki. Rosną przychody ze sprzedaży
Spółka Wittchen S.A., producent i sprzedawca dodatków modowych oraz akcesoriów skórzanych, poprawia wyniki sprzedaży. Według szacunków, w drugim kwartale 2023 r. w segmencie detalicznym sprzedaż spółki wzrosła o 30 proc. rdr do 96 mln zł
Wystartowała druga odsłona nowej kampanii wizerunkowej Centrum Handlowego Bonarka
Wystartowała druga odsłona nowej kampanii wizerunkowej Centrum Handlowego Bonarka, która wprowadza nowy limitowany produkt - O!Rześki. To letni napój – ekstrakt emocji towarzyszących zakupom.
[RAPORT] E-commerce napędza metaverse
Według ostatniego raportu McKinsey metaverse ma potencjał, aby do 2030 r. osiągnąć wartość 5 bln dolarów. Co ciekawe, największą siłą gospodarki wirtualnego świata jest handel elektroniczny (2,6 bln USD)
Marek Kaczmarek, Intersport: Omnichannel i optymalizacja sieci
To był kolejny trudny rok dla Spółki – w liście do akcjonariuszy pisze Marek Kaczmarek, Prezes Zarządu INTERSPORT. Odwiedzających Nasze sklepy w porównaniu do okresu sprzed pandemii była na poziomie ok -30%. Mimo, że liczba odwiedzających była mniejsza, to osiągane wyniki sprzedażowe były lepsze niż w poprzednich latach. Wzrost sprzedaży był spowodowany głównie przez fakt, że aktywność fizyczna, uprawianie sportów, była w czasie pandemii ogólnie dostępną formą spędzania […]
AmRest odnotowuje wzrost przychodów o 22,2 proc. w porównaniu do I kwartału 2021 r.
Spółka AmRest przedstawiła wstępne wyniki sprzedaży w drugim kwartale 2021 roku. Skonsolidowane przychody spółki wyniosły 464,4 mln EUR, co oznacza wzrost o 70,7% rok do roku. Operator odnotował wzrost przychodów o 22,2% w porównaniu do pierwszego kwartału 2021 r. Wskaźnik sprzedaży porównywalnej w restauracjach (z wyłączeniem wpływu zmian kursów walutowych i wyników czasowo zamkniętych lokali) wzrósł w Q2 2021 do 135,0%, w porównaniu do 91,9% na koniec Q1 2021. Udział funkcjonujących […]
Mocne półrocze w G City Europe w Polsce
Pierwsza połowa 2023 roku w G City w Polsce obfitowała w otwarcia nowych sklepów o łącznej powierzchni najmu ponad 22 000 GLA. Portfolio obiektów firmy wzmocniły nowe marki, często debiutujące w kraju lub w mieście działania centrum handlowego, czy też wdrażające zupełnie nowe koncepty.
Answear.com przeniósł się do nowej platformy e-commerce
Answear.com, platforma e-commerce sprzedająca modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, pomyślnie zakończył proces migracji polskiej wersji sklepu Answear.com do nowej platformy. Nowe środowisko charakteryzuje się wysokim UX (user experience), szybkością działania oraz udoskonalonym procesem zakupowym. Polski sklep jest ostatnim, który zmigrował do nowego systemu, wcześniej przepięte zostały sklepy w: Bułgarii, Słowacji, Węgrzech, Rumunii, Czechach oraz Ukrainie. – Konsekwentna migracja wszystkich naszych sklepów […]
[WYWIAD] Katarzyna Woźniak, CH Tulipan, Apsys Polska: stawiamy na lokalność
Nie mamy kompleksów – wiemy, że klienci cenią nas za lokalizację, dostępność miejsc parkingowych, wygodę zakupów i zrównoważony tenant mix z różnorodną ofertą sklepów i punktów usługowych. Dlatego z pełną odpowiedzialnością mogę powiedzieć, że nasze centrum jest w bardzo dobrej kondycji – mówi w rozmowie z Retailnet Katarzyna Woźniak, Shopping Center Director CH Tulipan w Łodzi Centrum Handlowe Tulipan to obiekt o ugruntowanej pozycji, ale zlokalizowany na trudnym, bo bardzo konkurencyjnym łódzkim […]
delio nie zwalnia tempa i debiutuje w Gdańsku i Sopocie
Lite e-Commerce utrzymuje tempo ekspansji delio – supermarketu online. Po wrześniowym debiucie w Krakowie, usługa została uruchomiona w dwóch kolejnych dużych miastach w Polsce – tym razem w Gdańsku i Sopocie. Już od 13 października kurierzy delio dostarczają mieszkańcom Gdańska i Sopotu produkty spożywcze oraz artykuły gospodarstwa domowego. Klient może wybierać spośród 5 tysięcy artykułów, które mogą zostać dostarczone nawet w godzinę od momentu złożenia […]