Search Results for page/212/
Grupa SPAR zdecydowała o wyjściu z polskiego rynku
SPAR Group zdecydowała o podjęciu strategicznych działań w kierunku sprzedaży biznesu SPAR w Polsce, który obecnie obejmuje 212 sklepów detalicznych, podała spółka. Firma zapewnia, że do czasu znalezienia inwestora wszystkie działające w Polsce sklepy będą miały zapewnione odpowiednie wsparcie.
Kontakt
KONTAKT Informacje prasowe Zapraszamy do współpracy deweloperów, najemców, dostawców usług i technologii dla rynku retail. Prosimy o przesyłanie komunikatów prasowych oraz zdjęć na adres email: moc.ogive@ajckader. Zapytania dotyczące targów SCF Jeżeli planujesz udział w targach SCF, prosimy o kontakt na adres email: moc.ogive@troppus. Reklama i pakiety komunikacji marketingowej W sprawach związanych z reklamą oraz pakietami komunikacji marketingowej, prosimy o kontakt na adres email moc.ogive@troppus. Wydawca Evigo.com sp. z o.o. s.k.ul. Klimczaka […]
NEPI Rockcastle udostępnia usługę Click&Collect w swoich galeriach
Kolejne ograniczenia działalności sklepów w centrach handlowych były ogromnymi ciosami dla całej branży. By wspierać lokalnych najemców, NEPI Rockcastle rozpoczęło w swoich obiektach promocję usługi Click&Collect. Dzięki niej, konsumenci mogą zamówić online produkty oferowane przez marki obecne w lokalnej galerii, a następnie odebrać je w wybranym sklepie – bezpiecznie, w dogodnym czasie i bez dodatkowych kosztów przesyłki. Click&Collect to hybrydowe podejście, łączące najważniejsze funkcjonalności zakupów online oraz stacjonarnych. […]
Action liczy już 4 000 pracowników w Polsce i zatrudni kolejnych
Action, najszybciej rosnąca sieć dyskontów niespożywczych w Europie, zatrudnia w Polsce już 4 000 pracowników. Firma planuje dalszy dynamiczny rozwój w Polsce i utrzymanie rocznego wzrostu zatrudnienia na poziomie około 1000 pracowników.
W kierunku gospodarki cyrkularnej: LPP redukuje swój ślad węglowy o 8 proc.
W 2022 roku gdańska spółka koncentrowała się na wdrażaniu kolejnych projektów w obszarze gospodarki cyrkularnej, mając na uwadze coraz większą konieczność poszanowania zasobów naturalnych i ograniczanie wpływu na środowisko.
Grupa Eurocash planuje dalszy rozwój konceptów stacjonarnych i online
Skonsolidowana sprzedaż Grupy Eurocash w pierwszym kwartale 2021 r. wyniosła 5,81 mld zł. Spadek o niespełna 2% r/r związany jest przede wszystkim z wysoką bazą porównawczą wynikającą z zakupów robionych na zapas w marcu 2020 r. – Sprzedaż żywności w małych i średnich sklepach, do którego agencje badawcze zaliczają niezależnych detalistów, stanowiących główną grupę klientów Grupy Eurocash, w pierwszym kwartale tego roku spadła o 4,8% w porównaniu z pierwszymi trzema miesiącami […]
[ANALIZA] Przyszłość monobrandowych sklepów z elektroniką i AGD w Polsce
O ile sprzedaż w sklepach wielobrandowych i marketplace’ach jest mocno uzasadniona ekonomicznie i odpowiada na potrzeby klientów, to jaką rolę odgrywają sklepy wyłącznie jednej marki?
EPP i Echo Investment pozyskały kredyt na refinansowanie Galerii Młociny
EPP wraz z Echo Investment z sukcesem pozyskały kredyt o wartości 145,2 mln euro na refinansowanie centrum handlowego Galeria Młociny w Warszawie.
Wystartowała druga odsłona nowej kampanii wizerunkowej Centrum Handlowego Bonarka
Wystartowała druga odsłona nowej kampanii wizerunkowej Centrum Handlowego Bonarka, która wprowadza nowy limitowany produkt - O!Rześki. To letni napój – ekstrakt emocji towarzyszących zakupom.
[WYWIAD] Katarzyna Woźniak, CH Tulipan, Apsys Polska: stawiamy na lokalność
Nie mamy kompleksów – wiemy, że klienci cenią nas za lokalizację, dostępność miejsc parkingowych, wygodę zakupów i zrównoważony tenant mix z różnorodną ofertą sklepów i punktów usługowych. Dlatego z pełną odpowiedzialnością mogę powiedzieć, że nasze centrum jest w bardzo dobrej kondycji – mówi w rozmowie z Retailnet Katarzyna Woźniak, Shopping Center Director CH Tulipan w Łodzi Centrum Handlowe Tulipan to obiekt o ugruntowanej pozycji, ale zlokalizowany na trudnym, bo bardzo konkurencyjnym łódzkim […]
delio nie zwalnia tempa i debiutuje w Gdańsku i Sopocie
Lite e-Commerce utrzymuje tempo ekspansji delio – supermarketu online. Po wrześniowym debiucie w Krakowie, usługa została uruchomiona w dwóch kolejnych dużych miastach w Polsce – tym razem w Gdańsku i Sopocie. Już od 13 października kurierzy delio dostarczają mieszkańcom Gdańska i Sopotu produkty spożywcze oraz artykuły gospodarstwa domowego. Klient może wybierać spośród 5 tysięcy artykułów, które mogą zostać dostarczone nawet w godzinę od momentu złożenia […]
Supermarket online delio debiutuje w Krakowie
Lite e-Commerce uruchomił dostawę zakupów dla mieszkańców Krakowa z supermarketu online delio. Od 15 września bieżącego roku sklep e-grocery dostarcza zamówienia do domów w stolicy województwa małopolskiego nawet w ciągu godziny. To pierwsze duże miasto, poza Warszawą, gdzie wystartowała usługa oferowana przez startup. delio działa na rynku od marca bieżącego roku, kiedy zadebiutowało w Warszawie. Od tamtej pory usługa objęła zasięgiem większość stolicy oraz rozpoczęła działalność w podwarszawskim Piasecznie […]