Search Results for page/335/
NEPI Rockcastle udostępnia usługę Click&Collect w swoich galeriach
Kolejne ograniczenia działalności sklepów w centrach handlowych były ogromnymi ciosami dla całej branży. By wspierać lokalnych najemców, NEPI Rockcastle rozpoczęło w swoich obiektach promocję usługi Click&Collect. Dzięki niej, konsumenci mogą zamówić online produkty oferowane przez marki obecne w lokalnej galerii, a następnie odebrać je w wybranym sklepie – bezpiecznie, w dogodnym czasie i bez dodatkowych kosztów przesyłki. Click&Collect to hybrydowe podejście, łączące najważniejsze funkcjonalności zakupów online oraz stacjonarnych. […]
VRG z rekordowym zyskiem netto w pierwszym półroczu 2023
Grupa wypracowała 50,9 mln zł zysku netto, przy rosnącej sprzedaży i marży, ale niższym r/r wyniku operacyjnym (-26,4 proc.). W pierwszej połowie 2023 roku Grupa Kapitałowa VRG S.A. wypracowała zysk netto w wysokości 50,9 mln zł
Wystartowała druga odsłona nowej kampanii wizerunkowej Centrum Handlowego Bonarka
Wystartowała druga odsłona nowej kampanii wizerunkowej Centrum Handlowego Bonarka, która wprowadza nowy limitowany produkt - O!Rześki. To letni napój – ekstrakt emocji towarzyszących zakupom.
EPP: wzmocniona oferta Grupy CCC i debiut drogerii Rossmann w Galerii Sudeckiej
Do otwartego niedawno salonu HalfPrice w Galerii Sudeckiej dołączyły kolejne marki z portfolio Grupy CCC. Już teraz klienci mogą korzystać z oferty nowoczesnego konceptu eobuwie.pl oraz asortymentu CCC w nowej odsłonie.
JLL: przetasowania na rynku handlowym w Polsce
Pandemia mocniej uwidoczniła wyzwania, przed którymi już wcześniej stał polski rynek handlowy, podkreślając nie tylko wagę wielokanałowej sprzedaży, ale też konieczność poszukiwania alternatywnych lokalizacji. – Ogłoszone w ubiegłym roku trzy epizody lockdownu w oczywisty sposób wpłynęły na zmiany w zwyczajach zakupowych Polaków i przyczyniły się do rosnącej popularności mniejszych formatów handlowych. Jednocześnie wybuch pandemii uwypuklił wyzwania, którym rynek stawiał czoła od dłuższego czasu. Oprócz wzrostu sprzedaży internetowej […]
Answear.com przeniósł się do nowej platformy e-commerce
Answear.com, platforma e-commerce sprzedająca modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, pomyślnie zakończył proces migracji polskiej wersji sklepu Answear.com do nowej platformy. Nowe środowisko charakteryzuje się wysokim UX (user experience), szybkością działania oraz udoskonalonym procesem zakupowym. Polski sklep jest ostatnim, który zmigrował do nowego systemu, wcześniej przepięte zostały sklepy w: Bułgarii, Słowacji, Węgrzech, Rumunii, Czechach oraz Ukrainie. – Konsekwentna migracja wszystkich naszych sklepów […]
[WYWIAD] Katarzyna Woźniak, CH Tulipan, Apsys Polska: stawiamy na lokalność
Nie mamy kompleksów – wiemy, że klienci cenią nas za lokalizację, dostępność miejsc parkingowych, wygodę zakupów i zrównoważony tenant mix z różnorodną ofertą sklepów i punktów usługowych. Dlatego z pełną odpowiedzialnością mogę powiedzieć, że nasze centrum jest w bardzo dobrej kondycji – mówi w rozmowie z Retailnet Katarzyna Woźniak, Shopping Center Director CH Tulipan w Łodzi Centrum Handlowe Tulipan to obiekt o ugruntowanej pozycji, ale zlokalizowany na trudnym, bo bardzo konkurencyjnym łódzkim […]
delio nie zwalnia tempa i debiutuje w Gdańsku i Sopocie
Lite e-Commerce utrzymuje tempo ekspansji delio – supermarketu online. Po wrześniowym debiucie w Krakowie, usługa została uruchomiona w dwóch kolejnych dużych miastach w Polsce – tym razem w Gdańsku i Sopocie. Już od 13 października kurierzy delio dostarczają mieszkańcom Gdańska i Sopotu produkty spożywcze oraz artykuły gospodarstwa domowego. Klient może wybierać spośród 5 tysięcy artykułów, które mogą zostać dostarczone nawet w godzinę od momentu złożenia […]
Supermarket online delio debiutuje w Krakowie
Lite e-Commerce uruchomił dostawę zakupów dla mieszkańców Krakowa z supermarketu online delio. Od 15 września bieżącego roku sklep e-grocery dostarcza zamówienia do domów w stolicy województwa małopolskiego nawet w ciągu godziny. To pierwsze duże miasto, poza Warszawą, gdzie wystartowała usługa oferowana przez startup. delio działa na rynku od marca bieżącego roku, kiedy zadebiutowało w Warszawie. Od tamtej pory usługa objęła zasięgiem większość stolicy oraz rozpoczęła działalność w podwarszawskim Piasecznie […]
[WYWIAD] Jakub Nadolny, Fast White Cat: straci klientów ten, kto nie myśli innowacyjnie
Kto nie idzie naprzód, ten się cofa. Dodam, że nasi partnerzy i klienci doskonale znają tę zasadę, bo stała się ona naczelnym credo w eCommerce. Kto nie myśli innowacyjnie, nie rozwija dalej swojego sklepu i swojego biznesu, będzie musiał mierzyć się z utratą klientów – mówi w rozmowie z Retailnet Jakub Nadolny, CEO Fast White Cat, eCommerce House, który wdraża i utrzymuje duże e-sklepy. W jakiej aktualnie kondycji jest Fast […]
[WYWIAD] Dominik Piwek, Katarzyna Kasprzak, NEPI Rockcastle: Na nowo pozycjonujemy Bonarkę
O nowym pozycjonowaniu krakowskiej Bonarki i towarzyszącej mu kampanii wizerunkowej opowiadają: Dominik Piwek, Head of Marketing i PR, NEPI Rockcastle Polska oraz Katarzyna Kasprzak, Marketing Managerka Centrum Handlowego Bonarka