Search Results for uniqlo/
UNIQLO wchodzi do Polski przez Domy Towarowe Wars, Sawa i Junior
Otwarcie pierwszego w Polsce pop-up store UNIQLO odbędzie się już 27 października w Domach Towarowych Wars, Sawa, Junior. Fani marki do tej pory mogli zapoznać się z produktami LifeWear za pośrednictwem europejskiego sklepu internetowego UNIQLO. Na początek Warszawa – Nie możemy się doczekać, aż 27 października otworzymy drzwi, by powitać klientów z Warszawy i całej Polski w naszym pierwszym sklepie. Ten dzień będzie dla nas ważnym kamieniem milowym. […]
Pierwszy sklep UNIQLO w Polsce powitał klientów w Domach Towarowych Wars Sawa Junior
Z TOKIO DO WARSZAWY! to główne hasło, którym międzynarodowa marka odzieżowa UNIQLO przywitała pierwszych klientów swojego nowego sklepu w Domach Towarowych Wars Sawa Junior. Dwupoziomowy sklep z szeroką ofertą odzieży oraz dodatków dla kobiet, mężczyzn, dzieci i niemowląt, został otwarty 27 października. “Jestem bardzo podekscytowana, że mogę wprowadzać markę UNIQLO i koncept LifeWear do Polski. Jestem przekonana, że produkty inspirowane japońskimi wartościami, takimi jak prostota, wysoka jakość […]
Pierwszy pop-up UNIQLO w Polsce – w Domach Towarowych Wars Sawa Junior
Ubrania i dodatki uwielbiane przez wielbicieli nowoczesnej mody na całym świecie, wreszcie będą dostępne dla polskich klientów i klientek nie tylko przez internet. Międzynarodowa marka odzieżowa UNIQLO przygotowuje się do otwarcia pierwszego pop-up store w Polsce – w Domach Towarowych Wars Sawa Junior w centrum Warszawy. Otwarcie dwupoziomowego lokalu w jednej z najpopularniejszych destynacji handlowych w centrum stolicy zaplanowano jesienią tego roku. Atrium – właściciel Domów Towarowych Wars Sawa […]
[WYWIAD] Marcin Matysiak, Nhood Polska: Największe wyzwanie dla działów leasingu to właściwy timing
Kiedyś proces leasingowy był znacznie krótszy. Obecnie wiele czynników wpływa na tempo podpisania umowy najmu. Często zdarza się, że analizy i wnioski trwają dłużej, a sytuacja nagle się zmienia - mówi Marcin Matysiak, Nhood Polska
[WYWIAD] Magdalena Frątczak, CBRE: Na dojrzałym rynku nie ma i nie będzie spektakularnych zmian
Możemy się spodziewać uzupełniania i przenikania się formatów handlowych, które powstały na naszym bardzo dojrzałym rynku handlowym - mówi w rozmowie z Retailnet Magdalena Frątczak, Head of Retail, CBRE.
[ANALIZA] Colliers: Potrzeba lokalności kształtuje rynek handlowy
Po oddaniu ponad 319 tys. mkw. GLA powierzchni, całkowita podaż w sektorze centrów handlowych na koniec 2022 roku wyniosła ponad 12,7 mln mkw. GLA, a nasycenie powierzchnią osiągnęło 327 mkw. na 1 000 mieszkańców.
[RAPORT] C&W: Nieruchomości handlowe mają za sobą stabilny rok
Jak wynika z raportu firmy doradczej Cushman & Wakefield, ubiegły rok w sektorze nieruchomości handlowych to kontynuacja ofensywy parków handlowych, które odpowiadały za 70% nowej podaży dostarczonej na rynek.
Magdalena Frątczak, CBRE: Polacy wrócili na zakupy i wydają więcej niż przed pandemią
Początek roku pod znakiem COVID-19, ale już kolejne miesiące z wynikami wyższymi niż w 2019 roku i to pomimo wojny oraz inflacji – tak można podsumować 2022 rok w sektorze handlowym. – pisze Magdalena Frątczak, szefowa sektora handlowego w CBRE. Klienci masowo ruszyli na zakupy, stąd odwiedzalność i obroty zaskoczyły na plus. Na rynku w minionym roku dominowały parki handlowe, trwała ekspansja sieci takich jak Action, Pepco czy Dealz, w dużych miastach powstawały […]
JLL: 822 mln euro inwestycji w nieruchomości handlowe w pierwszych 9 miesiącach 2022
Całkowity wolumen inwestycji w nieruchomości handlowe w pierwszych 9 miesiącach 2022 r. przekroczył 822 mln euro, co jest najwyższym poziomem osiągniętym w pierwszych trzech kwartałach od czasu rekordowego wyniku 878 mln euro z 2019 r. W III kwartale 2022 r. deweloperzy dostarczyli na polski rynek 113 000 m2 GLA nowoczesnej powierzchni handlowej. Liderem niezmiennie pozostaje format parku handlowego, który odpowiada za 66% nowej podaży. 15% tej powierzchni powstało w ramach […]
[RAPORT] CBRE: Małe miasta skupiają już 1/4 całkowitej podaży powierzchni handlowej
Całkowita powierzchnia handlowa w Polsce wynosi obecnie 13,15 mln mkw. Od stycznia do września 2022 r. rynek powiększył się o 184,1 tys. mkw. nowej przestrzeni handlowej, z czego 94 proc. to parki handlowe. W budowie pozostaje 355 tys. mkw. powierzchni handlowej, głównie w małych miastach – wynika z najnowszego raportu CBRE. Wciąż popularne są obiekty typu „convenience”, ale równolegle na rynku rozwija się segment projektów wielofunkcyjnych, w których handel pełni […]
[RAPORT] Katarzyna Michnikowska, Colliers: Małe obiekty nakręcają nową podaż
Po oddaniu do użytku 72,7 tys. mkw. GLA zasoby powierzchni handlowej w Polsce zwiększyły się do 12,57 mln mkw. GLA w ramach 592 centrów – takim wynikiem zakończył się III kwartał na polskim rynku handlowym. W planach deweloperów na bieżący rok jest ukończenie kolejnych 148 tys. mkw. GLA powierzchni handlowej. Kolejne 180 tys., będące w budowie, ma trafić na rynek w 2023 r. Parki handlowe wciąż górą Największym […]
[RAPORT] TREI, JLL: Parki handlowe ciągną rynek w górę!
Będzie kolejny rekord? W pierwszej połowie 2022 r. deweloperzy oddali 183 200 mkw. powierzchni najmu, z czego 66% w ramach parków handlowych oraz centrów convenience. Przewiduje się, że na rynku do końca tego roku pojawi się kolejne 341 700 mkw. powierzchni najmu, z czego 53% będą stanowiły parki handlowe. To byłby kolejny rekordowy rok w historii tego sektora pod względem dostarczenia nowej podaży.JLL i Trei Real Estate Poland, […]