W krakowskiej Galerii Bronowice nowy salon otworzył Ochnik. Ma powierzchnię 325 metrów kwadratowych i znajduje się na parterze galerii. Powstał on w nowej koncepcji "shop in shop".
W krakowskiej Galerii Bronowice nowy salon otworzył Ochnik. Ma powierzchnię 325 metrów kwadratowych i znajduje się na parterze galerii. Powstał on w nowej koncepcji "shop in shop".
Park handlowy Comfy Park w Malborku z portfolio Newgate Investment Poland otrzymał certyfikat BREEAM na poziomie Very Good. Obiekt handlowy ma powierzchnię najmu 4 100 mkw.
19 września MediaMarkt otworzył nowy, drugi już sklep w Olsztynie. Punkt zajmujący powierzchnię 577 metrów kwadratowych działa w nowoczesnym formacie Xpress.
Od 28 sierpnia galerii Agora Bytom robić zakupy w sklepie Rituals. W nowym salonie z łatwością wyposażą się w luksusowe kosmetyki do pielęgnacji ciała oraz produkty do domu.
Grupa LPP uruchomi pakiet pomocy dla osób dotkniętych skutkami powodzi w południowej Polsce. Fundacja LPP, w ramach współpracy z Polskim Czerwonym Krzyżem, przekaże 20 tys. sztuk odzieży.
Marka Mammut otworzyła kolejny salon w Warszawie. Nowy sklep jest już dziewiątym należącym do sieci w Polsce, a zarazem trzecim, który działa w nowym koncepcie.
RSB Real Estate planuje realizację pierwszego parku handlowego w Goleniowie. Obiekt o projektowanej powierzchni 7 400 mkw. GLA zostanie usytuowany na działce o powierzchni 2,5 ha.
W ścisłym centrum Wałbrzycha powstanie duży park handlowy na ponad 10.000 mkw. GLA. Będzie on łączył funkcje handlowe i przesiadkowe dla głównego węzła transportowego Wałbrzycha i całego regionu.
W ub.r. podpisaliśmy aż 52 nowe umowy najmu na powierzchnię ponad 7000 mkw. GLA oraz przedłużyliśmy 170 umów z dotychczasowymi najemcami - mówi Ewa Karska, Dyrektor Galerii Handlowych Carrefour.
LCP Properties otworzył M Park Olsztyn, swój 49 park handlowy pod marką M Park w Polsce. Nowy obiekt to łącznie 3.100 mkw. powierzchni GLA z sześcioma najemcami.
Wzorcownia powitała czterech najemców debiutujących lokalnie. Ofertę centrum handlowego wzmocniły marki RYŁKO, Sunset Suits, Czas na Herbatę oraz Pitbull.
W ostatnich miesiącach Galeria Bałtycka rozwijała ofertę zakupową. Najbardziej znaczącą zmianą było otwarcie lokali hiszpańskiej grupy Inditex, które otworzyły się w nowych przestrzeniach.
Nowe salony outletowe, relokacje i większe powierzchnie sprzedaży znanych sieci – tak zmieniało się portfolio marek w outletach FACTORY. Zmiany w portfolio marek objęły ponad 5,5 tys. mkw. powierzchni.