[WYWIAD] Bertrand Jasiński, Kluby Fikołki: Czy Fikołki zwariowały?!
LPP przyspiesza wdrożenie RFID w kolejnych markach
W związku z dynamicznie rosnącą rolą sprzedaży wielokanałowej, LPP przyspiesza wdrożenie technologii RFID w kolejnych markach. Wprowadzenie elektronicznej metki do marek Mohito, Cropp oraz House będzie zrealizowane ponad 5-krotnie szybciej, niż we flagowej marce Reserved. Plany uwzględniają także wykorzystanie soft tagów,…
Grupa Muszkieterów nie zwalnia tempa
Grupa Muszkieterów uruchomiła nowy sklep Intermarché w Piekarach Śląskich. Dzięki wdrożonemu konceptowi Power w ofercie sklepu jest szeroki wybór produktów świeżych, bio oraz fit. Supermarket jest dostępny w Parku Handlowym w Piekarach Śląskich, gdzie klienci od 6 lat mogą już korzystać…
Frentzza – Pizza & Friends i Meet & Fit z lokalem w Pruszkowie
Będące w portfolio firmy „7 Street Łukasz Błażejewski” marki „Frentzza – Pizza & Friends” oraz „Meet & Fit – Slow Food” rozpoczęły swoją działalność w Pruszkowie. Pruszkowski lokal powstał w formacie hybrydowym, czyli w ramach jednego lokalu funkcjonują dwie marki,…
[KOMENTARZ] Krzysztof Poznański, PRCH: dekrety państwowe nie są rozwiązaniem
Kilka tygodni temu wydawało się, że największym wyzwaniem w relacjach wynajmujący i najemcy, jest uporządkowanie statusu art. 15 ze – który wprawdzie w różnych zakresach, ale był jednoznacznie krytykowany przez obie strony umów najmu. Wprowadzenie odgórnie, ustawowo regulowanych zasad rozliczeń pomiędzy wynajmującymi i najemcami…
Intersport: duże zmiany na kluczowych stanowiskach w spółce
Agata Prorok, Robert Wiśniewski, Tomasz Matonóg, Justyna Kawa i Paweł Holik z nowymi stanowiskami w Intersport Polska SA. Spółka stawia na dynamiczny rozwój. Nadrzędnym celem Zarządu Spółki oraz nowopowołanej Rady Dyrektorów jest weryfikacja przyjętego modelu biznesowego i rewitalizacja kluczowych procesów, które…
[KOMENTARZ] Zbigniew Nowak, Gemini Park Tarnów: spodziewamy się efektu „szybkiego odbicia”
Czwarty lockdown jest dotkliwy dla właścicieli centrów handlowych i po raz kolejny potęguje koszty utrzymania obiektów. Rynek wyczekuje na decyzje rządu, dzięki którym branże handlowa i usługowa odetchną z ulgą i zaczną odrabiać straty – komentuje Zbigniew Nowak, dyrektor Gemini Park Tarnów.…
Flying Tiger przygotowuje się do sprzedaży online w Polsce
Flying Tiger Copenhagen – duńska sieć sklepów oferująca przedmioty użytku codziennego jeszcze w tym roku otworzy na polskim rynku sklep internetowy. – Marka Flying Tiger Copenhagen jest już na tyle rozpoznawalna i lubiana, że decyzja o uruchomieniu sklepu online była tylko formalnością…
Henley Investments przejmuje poznańską Galerię Pestka
Grupa Henley Investments kupiła swoje pierwsze w Polsce centrum handlowe. Galeria Pestka w Poznaniu została przejęta od Global Investment. – Zakup Galerii Pestka oznacza ekspansję Henleya w nowym regionie – mówi Ian Rickwood, Chief executive of Henley Centrum handlowe…
JLL: rynek handlowy próbuje złapać oddech
Pomiędzy styczniem a marcem 2021 do użytku oddano blisko 93 tys. mkw. powierzchni handlowej, co było wynikiem porównywalnym do zeszłorocznego. Struktura nowej podaży objęła tylko dwa wielkopowierzchniowe formaty: sklepy wolnostojące (55% nowego metrażu) i parki handlowe (31%). Pozostałe 14% dotyczyło centrów…
[BADANIE] CBRE: potężne straty gastronomii w centrach handlowych
Przed wybuchem pandemii Polacy odwiedzający centra handlowe chętnie korzystali z oferty gastronomicznej. Ponad połowa klientów na posiłek w strefie food court decydowała się chociaż raz w miesiącu – wynika z danych CBRE. Aktualnie najemcy gastronomiczni, którzy stanowią średnio ok. 10 proc. wszystkich…
Super-Pharm poszerza sieć dostaw o paczkomaty
Super-Pharm rozszerza dostawy o jedną z najwygodniejszych, a w dodatku najbardziej ekologicznych opcji. Od teraz zamawiając produkty z drogerii internetowej można odebrać je w Paczkomatach InPost. To kolejny krok w stronę zrównoważonego rozwoju sieci. Szeroki asortyment produktów, krótki czas realizacji zamówień i profesjonalne podejście do obsługi klienta…
Niemiecka sieć drogeryjna dm zadebiutuje w Polsce
Dm to jedna z największych sieci drogeryjnych w Europie. Obecnie prowadzi sprzedaż w 13 krajach, Polska ma być czternastym. Dm-drogerie markt posiada łącznie ok. 3,8 tys. sklepów w 13 krajach Europy. Najwięcej, bo ponad 2 tys., działa na rodzimym rynku niemieckim. Wiele wskazuje…