Centrum Serenada

PARTNER MIESIĄCA RETAILNET.PL

Perfumeria Sephora w Serenadzie

Sephora umacnia pozycję w Krakowie

Otwarto kolejną perfumerię marki Sephora w Krakowie. Nowy lokal działa w centrum handlowym Serenada i jest 7. punktem handlowym sieci w tym mieście. Nowo otwarta perfumeria Sephora została zaaranżowana zgodnie

Serenada, Kraków

Serenada: 170 tys. klientów na otwarciu obiektu

Blisko 215 tys. osób odwiedziło w ostatni weekend października nowo otwarte Centrum Serenada i funkcjonujące od lat CH Krokus. To spodziewany sukces – ocenia inwestor, spółka Mayland Real Estate. Otwarcie

Budowa Serenady trwała 2 lata, a koszt inwestycji wyniósł 140 mln euro

Rusza Centrum Serenada w Krakowie

3 poziomy, 42 tys. mkw. GLA, 160 sklepów, 10 mln klientów rocznie, 140 mln euro inwestycji – startuje centrum handlowe Serenada w Krakowie. W I kwartale 2018 roku obiekt przejdzie

Piotr i Paweł zakończył ekspansję na 2017 rok

– Otwarcie sklepu w Centrum Serenada jest ostatnim z ośmiu, które zaplanowaliśmy na bieżący rok – informują przedstawiciele sieci Piotr i Paweł. Sieć rok 2017 kończy ze 148 sklepami zlokalizowanymi

Serenada

Serenada: 70 proc. oferty to moda

Koncepcja bogatej prezentacji oferty modowej pod jednym dachem przekonała najemców. W Serenadzie stanowią oni ogółem 70 proc. naszych klientów — mówi w rozmowie z Retailnet Grzegorz Latała, Dyrektor ds. Komercjalizacji

Wizualizacja Centrum Handlowego Serenada w Krakowie

IMS z niestandardową instalacją dla Serenady

Wielkoformatowy system LED / Digital Signage zainstalowany przez IMS znajdzie się w galerii Serenada w Krakowie. Będzie miał 62 mkw. powierzchni. W Galerii Serenada, której otwarcie odbędzie się 27 października