Sieć supermarketów Intermarché uruchomiła aplikację mobilną

Aplikacja kulinarna „Atelier Intermarché” zawiera ponad 200 przepisów. Pozwala także dopasować do nich odpowiednie wina.

Aplikacja dostępna jest na systemy iOS oraz Android. Za koncept, UX oraz design odpowiedzialna jest agencja reklamowa Opus B.

– Do przygotowaniu aplikacji zaproszono współpracujących z brandem szefów kuchni oraz blogerów, którzy z produktów dostępnych w sklepach Intermarche stworzyli idealne i zarazem nietuzinkowe połączenia smakowe – wyjaśnia Matylda Czesak z agencji Opus B.

Rosnąca popularność aplikacji mobilnych

Na początku 2015 roku sieć supermarketów Intermarché ruszyła z projektem kulinarnym Atelier Intermarché, który ma inspirować Polaków do eksperymentowania w kuchni i łączenia polskich produktów z przepisami i pomysłami znanymi z kuchni francuskiej. Ambasadorem projektu, a zarazem autorem potraw jest Michel Roth, były szef restauracji prestiżowego hotelu Ritz w Paryżu. Aplikacja mobilna jest kolejnym krokiem w rozwoju tego projektu.

W ostatnich latach wyraźnie wzrosła popularność aplikacji, które ułatwiają organizację codziennych czynności, takich jak zakupy spożywcze czy gotowanie. Korzystając z „Atelier Intermarché”, użytkownik zyskuje dostęp do starannie wyselekcjonowanych przepisów kulinarnych. Ciekawym rozwiązaniem jest uzależnienie listy przepisów od składników, które dana osoba już posiada w domu lub w koszyku zakupowym.

Aby korzystać z aplikacji, nie trzeba być klientem sieci Intermarché. Atutem aplikacji jest także możliwość przeglądania wszystkich przepisów w trybie offline. Aplikacja pobierana jest wraz z bazą przepisów, w razie potrzeby aktualizowaną przy każdym połączeniu z Internetem. „Atelier Intermarché” dostępna jest zarówno dla urządzeń z systemem Android jak i  iOS.

Intermarché rozwija się w modelu omnichannel

Sieć supermarketów spożywczych Intermarché, należących do Grupy Muszkieterów, od kilku miesięcy testuje w Polsce usługę click&collect. Na dedykowanej stronie https://drive.intermarche.pl/ dostępnych jest obecnie blisko 8 tys. produktów oferowanych w cenach sklepu stacjonarnego. Gama produktów wciąż jest poszerzana. Z tej wygodnej formy zakupów mogą obecnie korzystać mieszkańcy Poznania, Śremu, Świdnicy i Środy Wlkp.

Intermarché to sieć sklepów spożywczych działająca w ramach Grupy Muszkieterów – największej w Polsce sieci franczyzowej w kategorii supermarketów spożywczych oraz typu „dom i ogród” (Bricomarché).  Sieć handlowa Grupy Muszkieterów liczy obecnie ponad 350 punktów sprzedaży Intermarché i Bricomarché. W centrali Grupy w Poznaniu, w dwóch magazynach logistycznych oraz supermarketach zatrudnionych jest aktualnie ponad 15,5 tys. osób. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii, Portugalii.