Lancerto: analityka internetowa ma zapewnić wzrost sprzedaży w e-commerce

W ciągu najbliższego roku spółka Lancerto, właściciel sieci modowej, chce osiągnąć kilkukrotny wzrost przychodów generowanych przez e-commerce. Siłą napędową tego wzrostu ma być wdrażana właśnie analityka internetowa.

E-commerce jest jednym z dynamicznie rozwijających się kanałów firmy Lancerto. Mariusz Serafin, który jest dyrektorem marketingu i e-commerce w firmie, podjął decyzję, że dalszy rozwój e-commerce powinien być oparty o poprawne i kompletne dane. Zależało mu przede wszystkim na tym, aby dzięki danym poznać prawdziwe customer journey, efektywność poszczególnych działań marketingowych oraz żeby zdobyć jasne informacje o tym, jak użytkownicy zachowują się na witrynie internetowej.

Zwiększenie efektywności e-commerce

Do wdrożenia rozwiązań analityki internetowej została wybrana firma, która specjalizuje się w kompleksowym podejściu do analityki internetowej. Firma zajmie się nie tylko wdrożeniem i odpowiednią konfiguracją narzędzi analitycznych, ale także zaplanowaniem i wdrożeniem procesów wykorzystujących dane oraz budową know-how wewnątrz organizacji, tak żeby w przyszłości samodzielnie potrafiła ona realizować wszystkie zaplanowane procesy.

– Takie podejście zagwarantuje nam, że dane będą przekładały się na ciągłe zwiększanie efektywności i zysków z naszego e-commerce. W końcu o to właśnie chodzi w analityce internetowej — podkreśla Mariusz Serafin.

Live chat w sieci

Oficjalnie sklep internetowy Lanĉerto rozpoczął działalność na początku listopada 2015 roku. Sklep internetowy marki jest w pełni responsywny i został przygotowany w wersjach zarówno na urządzenia stacjonarne, jak i mobilne. Proces sprzedaży wspierają dedykowani do projektu konsultanci, dostępni pod telefonem i na czacie. Sklep oferuje klientom różne scenariusze zamówień i odbioru.

Oprócz bezpośredniej wysyłki m.in.: możliwość odbioru w salonach sprzedaży w całej Polsce i paczkomatach. Strona www.lancerto.com oferuje kilka możliwości rozliczeń ze sklepem w formie przelewów online przy użyciu Przelewów24, płatnością za pobraniem oraz przelewu tradycyjnego.

Lancerto to młoda marka, która specjalizuje się w klasycznej odzieży formalnej i smart casual.