Netto coraz aktywniejsze w Warszawie

23 czerwca 2016 roku sieć Netto otworzy kolejny sklep w Warszawie. Będzie to już trzeci sklep tej sieci w stolicy i 357. w Polsce.

Nowo otwarty sklep ma 700 mkw. powierzchni. Przy sklepie dostępny jest duży parking dla klientów – pomieści 55 aut.

Sieć wywodząca się z Danii oferuje nie tylko artykuły spożywcze, ale również odzież, wyposażenie dla domu i ogrodu, produkty AGD, sprzęt elektroniczny oraz asortyment dziecięcy. Każdego tygodnia w ofercie tygodniowej Netto pojawia się ponad 200 nowych, markowych produktów.

W ofercie nowego sklepu znajdą się produkty marek dostępnych tylko w Netto, m.in. Paradiso, Bergio, Premieur, Miletto, Maduro, Norte Caffe czy Lovena. Warto wiedzieć, że 95 proc. wszystkich produktów sprzedawanych w Netto pochodzi z Polski a na stoiskach lokalnych dzierżawców zaopatrzyć się można w wypieki z piekarni Oskroba i produkty mięsne z Wierzejek.

Wywodząca się z Danii sieć handlowa, która w ciągu 20 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma prawie 360 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5 tys. osób. Ten stan posiadania daje duńskiemu detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Sieć jest dobrze znana w południowej, zachodniej, północnej i środkowej Polsce. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje ok. 95 procent produktów oferowanych przez polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii, Szwecji, Niemczech i Wielkiej Brytanii.