Big Star rezygnuje z ulic handlowych

Od początku roku producent odzieży jeansowej otworzył 8 sklepów. Wszystkie powstały w galeriach i centrach handlowych.

Big Star Limited Polska, właściciel jeansowej marki Big Star, posiada już około 200 sklepów w kraju i za granicą i wciąż konsekwentnie rozwija sieć sprzedaży m.in. w Niemczech, na Słowacji i na Ukrainie. W tym roku portfolio spółki powiększyło się o kolejnych 8 sklepów otwartych w polskich galeriach handlowych m.in. M1 w Radomiu, Galerii Twierdza w Zamościu czy Galerii Trzy Korony w Nowym Sączu. Spółka zapowiada kolejne otwarcia.

– W tym roku większość otwarć sklepów marki prowadzona jest w mniejszych miastach. Interesują nas przede wszystkim miejscowości, w których funkcjonują centra handlowe.  Natomiast w paru miastach działają jeszcze sklepy przyuliczne, w parterach budynków, jednak są już w zdecydowanej mniejszości – mówi Maciej Bugajny, specjalista ds. marketingu Big Star LIimited.

W 2014 r. marka Big Star przeszła rebranding i od tego czasu wszystkie sklepy dostosowywane są do nowego konceptu meblowego i oznakowania nowym logo. Metamorfoza najczęściej obejmuje zmianę ścian, podłóg, mebli oraz oświetlenia oraz wprowadzenie wygodniejszej aranżacji ekspozycji.