Ryłko wchodzi do Europy Centralnej

Do grona najemców Centrum Handlowego Europa Centralna w Gliwicach od sierpnia 2016 roku dołączy salon obuwniczy Ryłko. Zajmie lokal o powierzchni niemal 100 metrów kwadratowych

– Ryłko doskonale uzupełni ofertą sklepów z segmentu obuwniczo-galanteryjnego – mówi Katarzyna Lenartowicz, p.o. dyrektora Centrum Handlowego Europa Centralna.

Do tej pory ofertę obuwniczą tworzyły takie marki CCC, Deichmann, New Ballance, Kari, Priority Room, Badura, Gino Rossi czy Wojas – w sąsiedztwie którego zostanie otwarty nowy salon.

– Wybór Europy Centralnej to kolejny krok w naszej ekspansji – mówi Konrad Grabski, Manager ds. Inwestycji i Rozwoju w Ryłko. – Dogodna lokalizacja parku handlowego, wyróżniające się projekty marketingowe, atrakcyjna pod względem demograficznym i ekonomicznym strefa zasięgu  – to tylko kilka z czynników, jakie zdecydowały o nawiązaniu przez nas współpracy – dodaje.

Europa Centralna składa się z parku handlowego z wielkopowierzchniowymi sklepami oraz galerii oferującej szeroki asortyment towarów i usług. Obiekt ma 67 tys. mkw. powierzchni handlowej. Jest to jeden z największych obiektów komercyjnych w Polsce i Europie. Oferta centrum obejmuje szeroki wachlarz najemców, w tym Tesco Extra, Sports Direct, Jula, Bershka, Smyk Megastore, H&M, Mc Donalds oraz 2.300 bezpłatnych miejsc parkingowych. Agentem Centrum Handlowego ds. wynajmu powierzchni handlowych jest Apsys Polska. Obiekt zostanie zaprezentowany podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum 2016.