Neonet wybrał ulicę handlową

Neonet w Tucholi przenosi się na ulicę Warszawską. To nie ostatnie otwarcie salonu tej marki we wrześniu.

Do końca miesiąca spółka zapowiada jeszcze dwa inne wydarzenia – tym razem w południowych rejonach Polski. Dokonując kilkudziesięciu inwestycji w roku, Neonet udowadnia, że jest jedną z najbardziej rozwojowych firm w branży.

Parking z możliwością bezpośredniego podjazdu pod sklep, sąsiedztwo innych sklepów i duża, otwarta ekspozycja – to zalety nowej lokalizacji Neonet w Tucholi. Po ośmiu latach działalności przy ulicy Cegielnianej salon przenosi się na ulicę Warszawską 21.

Nowy salon w Tucholi będzie zlokalizowany w sąsiedztwie sklepu Biedronka, przy głównym targowisku. Dzięki większej powierzchni ekspozycyjnej (370 mkw.), klient będzie mógł spokojnie obejrzeć i przetestować interesujące go produkty. Jeśli zdarzy się, że poszukiwanego produktu nie będzie na miejscu, można go od razu zamówić przez internet na www.neonet.pl spośród blisko 17 tys. produktów elektroniki użytkowej, sprzętów AGD i IT. Zakupiony towar można potem bezpłatnie odebrać w salonie.

– Klient w Tucholi oczekuje kompleksowej profesjonalnej obsługi, bogatej oferty produktowej oraz możliwości dokonania komfortowych zakupów. Otwarcie większego salonu w lepszej lokalizacji jest właśnie odpowiedzią na rosnące wymagania klientów i potwierdzeniem tego, że ich słuchamy – mówi Robert Chodziński, regionalny kierownik sprzedaży w Neonet.

Grupa Neonet jest jednym z liderów rynku AGD, RTV, IT, akcesoria i multimedia. Powstała w 1991 roku w Polsce i obecnie skupia sieć blisko 300 salonów sprzedaży w całym kraju. Oferuje najwyższej klasy markowe produkty zarówno w swoich sklepach stacjonarnych, jak i w sklepie internetowym. Misją Grupy Neonet jest, by klienci dokonali najlepszego dla siebie wyboru sprzętu RTV, AGD i IT oraz mogli w pełni cieszyć się jego funkcjonalnością. Wysoki poziom usług i zaufanie klientów przyniosły Grupie Neonet wiele znaczących nagród i wyróżnień, m.in.: Gwiazda Jakości Obsługi, Laur Klienta i Konsumenta czy tytuł Created in Poland Superbrands. W 2016 roku Neonet dołączył do międzynarodowej grupy zakupowej