Brama Mazur pozyskała nowego operatora spożywczego

15 grudnia pierwszych klientów przywita supermarket spożywczy Intermarché w Bramie Mazur w Ełku. Sklep o powierzchni sprzedaży 1 tys. mkw. zlokalizowany jest na parterze centrum handlowego i zatrudnia ok. 50 osób.

– Intermarché jest dla nas cennym najemcą, a jego obecność w Bramie Mazur to odpowiedź na potrzeby zakupowe odwiedzających nas klientów i okolicznych mieszkańców – mówi  Michał Masztakowski, dyrektor ds. rozwoju i wynajmu Master Management Group.

4,5 mln osób odwiedziło Bramę Mazur od 2014 rok

– Dbamy, by Brama Mazur była atrakcyjnym miejscem zakupów i spotkań – oferujemy bogaty wybór najpopularniejszych marek i regularnie organizujemy ciekawe imprezy oraz promocje, które przyciągają rzesze klientów. Od otwarcia w sierpniu 2014, centrum handlowe odwiedziło ponad 4,5 mln osób – dodaje Michał Masztakowski.

Tym co wyróżnia Intermarché na rynku są m.in. tradycyjne wyroby, produkowane na miejscu według polskich receptur, produkty ekologiczne i bio oraz bardzo dobre wina, skrzętnie dobierane przez enologa Intermarché. W ofercie supermarketu znajduje się również wiele produktów niedostępnych w sklepach innych sieci w Polsce, a wytwarzanych we Francji w 60 fabrykach należących do Grupy.

Intermaché to międzynarodowa franczyzowa sieć supermarketów spożywczych działająca w ramach Grupy Muszkieterów, największego europejskiego zrzeszenia niezależnych przedsiębiorców. W ofercie sklepów można znaleźć szeroki asortyment obejmujący produkty spożywcze, artykuły kosmetyczne, przemysłowe i chemię domową. W Polsce funkcjonują obecnie 232 sklepy Intermarché i cały czas uruchamiane są kolejne.

17 tys. mkw. powierzchni GLA w Bramie Mazur

Brama Mazur w Ełku o łącznej powierzchni handlowej 17 tys. mkw., z parkingiem na około 500 miejsc, jest jednym z najbardziej popularnych obiektów handlowych w regionie. Największe sklepy w galerii to RTV Euro AGD oraz sklepy wszystkich marek należących do Grupy LPP. Wśród najemców w obiekcie znajdują się również: H&M, Carry, Top Secret, CCC, Jysk i wiele innych. Centrum oferuje także zróżnicowane możliwości rozrywki i rekreacji, w tym pierwszy w regionie 4-salowy multipleks Planet Cinema oraz Calypso Fitness Club, a także restauracje i kawiarnie. Obiekt należy do Master Management Group (MMG).