Big Star nowym najemcą Manufaktury

Do grona najemców Manufaktury dołączyła marka Big Star – lider rynku jeansowego w Polsce. Przestronny salon z poszerzoną ofertą powstał według najnowszego konceptu marki i jest kolejnym sklepem zrealizowanym w ramach trwającego procesu rebrandingu sieci.

Nowy salon Big Star powstał na piętrze łódzkiej galerii handlowej i ma powierzchnię 217,69 mkw.

Nowy koncept Big Star w Manufakturze

– Najemca zdecydował się na tak przestronny lokal, dzięki czemu może komfortowo zaprezentować swoją pełną ofertę – zauważa Anna Łajszczak-Kucharska, Tenants Relations Manager Manufaktury.

Zastosowano tu najnowszy koncept meblowy o nazwie Street łączący w sobie jasną kolorystykę z czerwienią logo Big Star. Jasne ściany przełamane odcieniem szarości o fakturze szalunku z desek są tłem dla mebli z jasnego naturalnego drewna i czarnych rurek. Klarowny układ ekspozycji towaru zapewnia intuicyjne poruszanie się po sklepie. Duże wrażenie robią multimedialne witryny – w bocznych ścianach zamontowano podłużne ekrany wyświetlające aktualne informacje handlowe w atrakcyjnej formie dynamicznych spotów.

W salonie w Manufakturze można znaleźć kompleksowy wybór kurtek, bluz, swetrów, koszul, t-shirtów, sukienek, a także wszelkich dodatków, począwszy od czapek na butach kończąc.

– Decyzja o otwarciu sklepu w Manufakturze podyktowana jest bardzo wysoką pozycją rynkową tego projektu. Mimo upływu lat oraz powstających konkurencyjnych obiektów, Manufaktura odgrywa dominującą rolę na regionalnym rynku. Obecność w kluczowych obiektach, takich jak Manufaktura, oraz ciekawa stylistyka sklepów to odpowiedź na potrzeby świadomego klienta mającego szeroki wybór. To z myślą o takim odbiorcy systematycznie pracujemy we wszystkich wymiarach retailowych realizując podstawowe założenie umacniania pozycji najsilniejszej marki segmentu jeansowego w Polsce – komentuje Mateusz Lesiński, manager ds. najmu i inwestycji w firmie Big Star Limited.

180 sklepów w sieci Big Star

Big Star istnieje od 1979 r. Obecnie to ponad 180 sklepów w Polsce oraz 60 punktów sprzedaży w Europie i Azji, a  sieć ogólnopolska, jak i zagraniczna, sukcesywnie się rozrasta.

Manufaktura działa od 2006 roku, powstała na terenach dawnego imperium włókienniczego I.K. Poznańskiego w Łodzi. W skład kompleksu wchodzi trzyhektarowy rynek z oryginalną pofabryczną zabudową z czerwonej cegły, galeria handlowa oraz otaczające przestrzeń parkingi na ponad 3,5 tys. samochodów. Oprócz 300 sklepów, punktów usługowych i restauracji, działa tu również m.in. teatr, kino, szkoła tańca i muzeum. Łącznie Manufaktura zajmuje 27 ha, powierzchnia handlowa to 110 tys. mkw. Manufaktura zarządzana jest przez Apsys Management Sp. z o.o., a właścicielem jest Union Investment Real Estate AG.