Netto pracuje nad aplikacją mobilną

Wywodząca się z Danii sieć handlowa Netto pracuje nad wdrożeniem aplikacji mobilnej. Niedawno marka zyskała nową stronę internetową, która stopniowo jest wzbogacana o nowe funkcje.

Netto Polska chce  mocniej wykorzystywać internet do działań marketingowych. Nie wyklucza także w przyszłości uruchomienia sklepu internetowego choć obecnie skupia się na rozwoju sieci sklepów stacjonarnych i wdrożeniem aplikacji mobilnej.

Aplikacja mobilna Netto

– Prace nad aplikacją są zaawansowane, jednak poszczególne rozwiązania cały czas ulegają modyfikacjom. Z oczywistych powodów nie mogę zdradzić żadnych szczegółów – mówi dla Retailnet Mariola Skolimowska z Netto sp. z o.o.

– Obecnie wykorzystujemy szereg narzędzi, jesteśmy obecni we wszystkich najważniejszych kanałach social media: Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter, YouTube, wykorzystujemy wiele możliwości dotarcia do klientów – np. targetowanie z użyciem Facebooka, content marketing, narzędzia Google, dwa razy w tygodniu wysyłamy newsletter produktowy, pod koniec roku uruchomiliśmy nową stronę internetową, która jest stopniowo wzbogacana o kolejne funkcje – dodaje przedstawicielka spółki Netto.

Przedstawiciele Netto Polska nie zdradzają na razie szczegółów związanych z samą aplikacją. Ma ona jednak pomóc jeszcze lepiej komunikować się z klientami, poznać ich potrzeby oraz lepiej promować i personalizować ofertę.

Netto nie planuje w najbliższym czasie wejścia na rynek e-commerce w Polsce.

– Być może w przyszłości będzie to możliwe, jednak obecnie skupiamy się na zmianach w naszych istniejących sklepach – ten kanał jest dla nas zdecydowanie ważniejszy.

Nowinki technologiczne w Netto

Sieć jest otwarta na nowinki technologiczne. W listopadzie ubiegłego roku marka wprowadziła we wszystkich swoich sklepach usługę Android Pay, która umożliwia szybkie, łatwe i bezpieczne uregulowanie rachunku za zakupy przy użyciu jedynie własnego telefonu, poprzez zbliżenie go do terminala płatniczego.

Netto Polska to sieć sklepów wywodząca się z Danii (AG Dansk Supermarked). W Polsce obecna jest od ponad 20 lat. Pierwszy sklep Netto w Polsce powstał w 1995 r. w Szczecinie. Firma ma obecnie ok. 360 sklepów i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5 tys. osób. Duński detalista ma trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Sieć jest dobrze znana w południowej, zachodniej, północnej i środkowej Polsce. Większość sklepów Netto to placówki zlokalizowane przy dużych osiedlach mieszkaniowych, ale sieć jest rozwijana także w  centrach handlowych ( m.in. M1 Czeladź, CH Ursynów w Warszawie, CH Inflandzka w Łodzi, Centrum Ptak w Rzgowie). W Danii Netto ma blisko 1,4 tys. różnych sklepów, w tym m.in. : Salling, Fotex czy Bilka. Poza Polską i Danią sieć obecna jest także w Szwecji i Niemczech.