Lancerto z pierwszym salonem w Olsztynie

Portfolio lokalizacji marki mody męskiej z segmentu premium liczy już blisko 40 salonów. Galeria Warmińska to pierwszy i jedyny koncept Lancerto w Olsztynie

Lokal o powierzchni ponad 130 mkw. znajdzie się na poziomie zero centrum handlowego, tuż przy wejściu C, w bliskim sąsiedztwie popularnej marki wielkopowierzchniowej. Lancerto otworzy sklep w najnowszym koncepcie wizualnym, w którym dominują szlachetne materiały: skóra, drewno i metal. Całość aranżacji utrzymana jest w chłodnych tonach granatu, przełamanego soczystą, wyrazistą pomarańczą.

– Wiemy, że Panowie nie lubią tracić czasu i potrzebują często gotowych, sprawdzonych rozwiązań. Dlatego projektując nasze salony bierzemy pod uwagę męskie potrzeby. Duże przestronne przymierzalnie, dyskretna obsługa, która posiada dużą wiedzę ekspercką i produktową oraz elegancki ale nie onieśmielający, przemyślany koncept przestrzenny z szybkim dostępem do każdego rodzaju asortymentu to atuty naszych sklepów – mówi Tomasz Ciąpała, Prezes Zarządu Lancerto S.A.

Olsztyński salon będzie 39 punktem na mapie sklepów Lancerto, dostępnych w 32 największych polskich miastach. Lancerto specjalizuje się w eleganckiej odzieży przeznaczonej dla mężczyzn. Asortyment to nie tylko garnitury, smokingi, spodnie i wizytowe koszule ale też dodatki: krawaty, spinki, poszetki, buty oraz szeroka oferta ubrań w stylu smart casual: spodni chino, kolorowych skarpet, butów, koszulek polo i okularów przeciwsłonecznych.

Lancerto to młody koncept o blisko 10-letniej historii. Marka ma polski rodowód i jej ubrania powstają w Łańcucie, w jednym z najnowocześniejszych zakładów produkcyjnych szyjących męską odzież elegancką w Europie. Codziennie ten sam zakład opuszczają szyte na miarę ubrania dla najbardziej znanych, renomowanych marek we Francji, czy Wielkiej Brytanii. Już 20. maja Lancerto zaoferuje swoją odzież także mieszkańcom Olsztyna.

– Nie bez powodu na lokalizację naszego pierwszego salonu w Olsztynie wybraliśmy Galerię Warmińską, największy tego typu kompleks w mieście. Jesteśmy przekonani, że ponad 130-metrowy koncept, przyczyni się do większej rozpoznawalności naszej marki. Cieszymy się, że mieszkańcy Olsztyna będą mogli poznać wysoką jakość naszej obsługi i staranność wykonania ubrań – mówi Tomasz Ciąpała.