W planach sieci Meat & Fit jest 15 lokali na koniec 2017 r.

Spółka „7 Street”, będąca właścicielem marki Meat & Fit, otworzyła właśnie nowy lokal ze zdrowym jedzeniem typu bistro w Wągrowcu. Po przeprowadzonym w maju 2016 roku re-brandingu marki Meat & Fit, sieć przyspieszyła również rozwój nowych punktów.

Jest to już 5 lokal sieci działający w Polsce. Lokal znajduje się w centrum miasta przy głównej alei Jana Pawła II 4a. Lokal posiada 32 miejsca siedzące.

Na najbliższe tygodnie firma ma zaplanowane kolejne otwarcia lokali Meat & Fit w Pile, Tarnowskich Górach, Strzegomiu, Złotoryi oraz Kłodzku. Rok 2017 firma planuje zakończyć około 15 działającymi lokalami. Niezależnie w kilku miastach prowadzone są przez nowych Franczyzobiorców poszukiwania odpowiednich lokali.

Rozwój w miastach powyżej 20 tys. mieszkańców

Firma poszukuje parterów do współpracy w miastach od 20 tysięcy mieszkańców oraz w średnich i dużych miastach zarówno w galeriach handlowych jak i w lokalach miejskich o średniej powierzchni. Przedsiębiorcy zainteresowani otwarciem bistro „Meat & Fit” muszą liczyć się z inwestycją około 60-70 tyś zł netto w zależności od stanu technicznego lokalu. W tej kwocie jest już wliczony sprzęt, który można wsiąść np. w leasing lub poprzez kredyt wtedy nakłady gotówkowe inwestycyjne znacznie się zmniejszą.

Meat & Fit – Slow Food to sieć mało powierzchniowych punktów gastronomicznych typu bistro działających w modelu kuchni otwartej. W menu Meat & Fit znajduje się szeroki wybór dań i przekąsek, m.in. sandwiche z grillowaną wołowiną, drobiem, wieprzowiną oraz wegetariańskie, sałatki, smoothies owocowe i warzywne, owocowe soki tłoczone na zimno, mleczne shake, kawy tradycyjne i smakowe. Meat & Fit jest członkiem pierwszej w historii branży organizacji zrzeszającej podmioty rynku gastronomicznego – Krajowej Rady Gastronomi i Cateringu (KRGiC).