Gastromall rozwija sieć restauracji Olimp

Firma Gastromall kontynuuje rozwój sieć typu fast casual dining  pod marką Olimp w Polsce. Ostatnio otwarto kolejną restaurację w łódzkim centrum handlowym

Sieć restauracji Olimp liczy obecnie ponad 60 punktów własnych i franczyzowych zlokalizowanych na terenie całego kraju. Firma realizuje strategię dynamicznego rozwoju sieci sprzedaży stale rozwijając swoją działalność. Najnowszy punkt sieci o powierzchni około 70 mkw. otwarty został w łódzkiej galerii handlowej. Wcześniej Olimp otworzył swoje restauracje między innymi w poznańskim centrum handlowym Posnania, olsztyńskiej galerii Aura oraz słupskim centrum handlowym Jantar.

Sieć restauracji Olimp to największy pod względem ilości lokali i najszybciej rozwijający się w Polsce koncept z jedzeniem na wagę w ujednoliconej cenie za 100 g.

Grupa Gastromall

Restauracja Olimp należy do Grupy Gastromall. Tylko w 2016 roku Grupa powiększyła się o 13 nowych restauracji oraz wprowadziła nowy koncept gastronomiczny pod nazwą Deli Sandwich. Brand zadebiutował na rynku z końcem 2016 roku, a obecnie sieć tworzą już 3 lokale – 2 w Krakowie oraz 1 w Katowicach. Deli Sandwich to połączenie kawiarni, cukierni i piekarni.

Grupa Gastromall to właściciel pięciu marek gastronomicznych, w tym najbardziej rozpoznawalnych: Olimp, Companeros i Lovit. Firma na rynku gastronomicznym działa od 1995 r.