Sizeer debiutuje na Łotwie

Marketing Investment Group S.A., właściciel marki Sizeer, kontynuuje ekspansję zagraniczną. Pod koniec maja został otwarty pierwszy salon multibrandowy Grupy w stolicy Łotwy.

27 maja b.r. sieć salonów Sizeer powiększyła się o kolejną lokalizację na mapie Europy. Łotewscy sympatycy sneakerów i odzieży streetwearowej znajdą wybór najnowszych modeli w C.H. Domina Shopping w Rydze, gdzie mogą dokonać zakupów na powierzchni liczącej 245 mkw. Salon w stolicy Łotwy to pierwszy punkt w kraju, a zarazem 21. zagraniczna lokalizacja multibrandowej sieci, która łącznie liczy obecnie ponad 110 salonów w EU.

Rozwój w regionie CEE

Sizeer, polska sieć salonów multibrandowych, od blisko czterech lat prężnie rozwija się na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Pierwszy, zagraniczny sklep został uruchomiony w grudniu 2013 roku. Dziś, MIG zarządza 21. punktami w Niemczech, Czechach, na Słowacji, na Litwie i Łotwie. W planach na rok 2017 i kolejne lata jest kontynuowanie ekspansji w regionie CEE. Partnerem marki Sizeer jest  globalna firma doradcza Colliers International, która wspiera jej rozwój na łotewskim i litewskim rynku nieruchomości.

Marketing Investment Group S.A. (MIG) to właściciel znanych sieci obuwniczo-odzieżowych m.in. Sizeer, 50 style, Timberland i Symbiosis oraz nowej marki w portfolio Grupy – up8.