Bogatsza oferta handlowa Galerii Dominikańskiej

Galeria Dominikańska, jako jedna z ulubionych destynacji zakupowych mieszkańców Wrocławia i okolic, wzmacnia ofertę handlową i usługową. Empik – lider dystrybucji dóbr kultury, wiedzy i rozrywki na polskim rynku – otwiera właśnie w centrum handlowym salon w koncepcie future store basic. W ostatnim czasie do grona najemców Galerii Dominikańskiej dołączyła też marka Ryłko, a szerszy wybór produktów w nowej lokalizacji zaprezentowała drogeria Rossmann.

Galeria Dominikańska, należąca do Grupy Atrium – wystawcy Shopping Center Forum 2018 Exhibition & Awards, w ostatnich kilku miesiącach przechodzi proces zmian w obszarze usług, zakupów oraz food & leisure. Zgodnie z aktualnymi potrzebami konsumenckimi, oferta obiektu uzupełniona została o nowe, poszukiwane przez klientów, marki.

Nowoczesna i pełna inspiracji przestrzeń

Grono najemców centrum właśnie powiększyło się o salon największej sieci sprzedaży produktów kultury i rozrywki w Polsce. Na klientów Galerii Dominikańskiej czeka nowoczesna, przyjazna i pełna inspiracji przestrzeń nowego Empiku. Na powierzchni 420 mkw. mieszkańcy Wrocławia i okolic znajdą bogaty wybór książek, płyt z muzyką, filmów, multimediów, zabawek edukacyjnych, gier planszowych, artykułów papierniczych i kreatywnych oraz tytułów prasowych. Można tu również kupić bilety na wydarzenia kulturalne i rozrywkowe.

Empik zadbał o przytulną atmosferę, aranżując wnętrze przyjaznymi kolorami i praktycznymi meblami. Czytelna nawigacja, intuicyjne rozmieszczenie działów i jasny język kolorów sprawią, że klienci łatwo znajdą poszczególne strefy. W nowym salonie zastosowano nowoczesne rozwiązania, m.in. interaktywne urządzenie multimedialne, które pomoże wyszukać odpowiednie produkty. Wirtualny księgarz służy też jako źródło inspiracji, podpowiadając np. co wybrać na prezent.

– Galeria Dominikańska na bieżąco przebudowuje swoją ofertę i zaprasza do współpracy nowe marki, by stale zapewniać swoim klientom atrakcyjny tenant mix. Mamy nadzieję, że nasi goście, do których należą i ludzie młodzi, i rodziny z dziećmi, docenią bogaty wybór sklepów i usług w naszym centrum. Empik to marka z tradycjami i jedna z najbardziej znanych w Polsce. Nowoczesne, ale przyjazne wnętrza Empiku doskonale wpisują się w klimatyczną i rozpoznawalną w mieście i regionie przestrzeń Galerii Dominikańskiej, która jest jednym z ulubionych miejsc spędzania wolnego czasu wrocławian – mówi Andrzej Wąsowicz, dyrektor Galerii Dominikańskiej.

Nowi najemcy

Stale rosnąca popularność Galerii Dominikańskiej sprawia, że coraz więcej najemców postrzega ją jako sprawdzoną lokalizację, gwarantującą sukces prowadzonej działalności. W ostatnim czasie portfolio centrum wzbogaciła marka Ryłko. Na poziomie -1 klienci, poszukujący wysokiej jakości obuwia i galanterii skórzanej, znajdą szeroki wachlarz butów damskich, męskich i dziecięcych, a także dodatków. Od niedawna w Galerii Dominikańskiej obecna jest również lodziarnia Lody Barton. Na miłośników słodkości w centrum handlowym czekają dwie lokalizacje jednego z najpopularniejszych wrocławskich producentów lodów, oferującego mrożone desery wyłącznie z naturalnych składników.

Najemcy, którzy działają w Galerii Dominikańskiej od dłuższego czasu, również dostrzegają potrzebę przedstawienia oferty w inny, nowoczesny sposób, dzięki któremu klienci zyskają świeże spojrzenie na ich produkty. Nową odsłonę we wrocławskim centrum zaprezentowała ostatnio drogeria Rossmann. Marka przeniosła się na większą powierzchnię na poziomie -1, proponując odwiedzającym centrum bardziej komfortową ekspozycję towarów. W sklepie, należącym do największej sieci drogeryjnej w Polsce, można wybierać spośród 15 tys. produktów, obejmujących m.in. kosmetyki pielęgnacyjne i do makijażu, perfumy, akcesoria dla dzieci i artykuły dekoracyjne.