50style rozpoczyna zagraniczną ekspansję

Sieć salonów sportowych 50style, uruchomiła pierwszą zagraniczną lokalizację – w Wilnie stolicy Litwy. W ten sposób multibrand, będący do tej pory jednym z większych w kraju, przestał być wyłącznie polskim konceptem.

Ogólnopolska sieć salonów multibrandowych 50style, dotychczas koncentrowała się na rozwijaniu swojej obecności na mapie handlowej kraju, otwierając sklepy w różnej wielkości miastach, ale zawsze na powierzchni minimum 200 mkw. Na przestrzeni 10 lat obecności na rynku, pozycja sieci ugruntowała się na tyle, by zrobić kolejny krok i wyruszyć na podbój rynków zagranicznych.

Nowe rynki

Decyzja o ekspansji zagranicznej związana jest ze strategią rozwoju marki 50style, która zakłada zwiększenie rozpoznawalności oraz zasięgu sieci. Zawsze wybieramy jak najlepsze lokalizacje dla naszych sklepów, aby być blisko naszych klientów. Natomiast pierwszy salon w stolicy Litwy to dopiero początek – mówi Damian Olechno, dyrektor 50style.

Galeria Panorama w Wilnie stała się pierwszym punktem zagranicznego rozwoju multibrandu i, jak do tej pory, 133. lokalizacją 50style. Na 275 mkw, miłośnicy sportu i rekreacji znajdą wybór odzieży, obuwia i akcesoriów od najlepszych marek. Nike, adidas, Reebok, Puma, Umbro, Lotto czy Feewear to liderzy stylu sport & lifestyle, do których teraz będą mieć dostęp litewscy sąsiedzi podczas zakupów pod charakterystycznym, czarnożółtym szyldem 50style.

Właścicielem marki 50style jest Marketing Investment Group – wyłączny dystrybutor marek New Era, Timberland, linii obuwniczej Lacoste, Umbro, Lotto, Confront, Feewear, a także właściciel sieci sklepów Sizeer, up8 i Symbiosis.