Nowy koncept sklepu 4F w Galerii Jurajskiej

Marka 4F otwiera sezon z nowym konceptem sklepów. Pierwszy z nich powstał w Galerii Jurajskiej w Częstochowie.

Zmodernizowana przestrzeń zapowiada odejście od neutralnej kolorystyki. Stawa na dynamizm, mocną sportową czerń, którą przełamują białe detale. Wnętrze ma charakter industrialny, a jego minimalistyczne formy to tło dla wyrazistej kolorystyki kolekcji marki 4F. Link do świata sportu stanowią również materiały użyte do wykończenia salonu – siatka, stal, beton, drewno. To one tworzą strukturę niejednej siłowni.

W projektowaniu sklepów, podobnie jak w projektowaniu kolekcji odzieży, moda zmienia się w zawrotnym tempie. Wyznacznikiem modernizacji, zmian na poziomie designu sklepów marki 4F jest także sport. To dynamicznie rozwijające się kolekcje olimpijskie, a także te tworzone dla zawodowych sportowców narzucają tempo zmian na poziomie sklepu. Marka podąża za oczekiwaniami klientów, dlatego technologie wykorzystywane w kolekcjach specjalnych (tworzonych dla zawodowych sportowców, związków olimpijskich) wprowadza do kolekcji detalicznych. Cały biznes jest dobrze przemyślany i konsekwentnie prowadzony. Nowoczesne rozwiązania wdrażane na poziomie produktu przekładają się na miejsce jego sprzedaży – sklep.

Nowy koncept sklepu 4F

Nowy koncept sklepu 4F

Koncept sklepu w Galerii Jurajskiej w Częstochowie ma wzmocnić sportowy charakter marki. Nie zapomniano również o odbiorcy. Kolekcja została wyeksponowana zgodnie z jej liniami: sportstyle, bieganie, fitness. A poszczególne jej elementy ułożono setami. Takie rozwiązanie ma pomóc klientom dokonać wyboru podczas zakupów. W sklepie dostępne są kolekcja marki 4F i 4F Junior.

Spółka OTCF to polska firma, która powstała z pasji do sportu. Specjalizuje się w tworzeniu, produkcji, sprzedaży odzieży sportowej oraz akcesoriów dla konsumentów i sportu zawodowego. W swoim portfolio firma posiada marki 4F oraz Outhorn, a także multibrandowe sklepy 4Faces. Ideą OTCF jest łączenie kompetencji, technologii świata sportu ze światem stylu i mody. To dzięki zaangażowaniu pracowników firmy powstają produkty, które noszą Olimpijczycy, zawodowi sportowcy, a także amatorzy oraz pasjonaci aktywności fizycznej. Strategią OTCF jest ciągły rozwój. Dlatego firma udoskonala ofertę, przygotowuje nowe projekty. Rozpoczęła także ekspansję na rynki zewnętrzne.

Przypomnijmy, marka 4F została nominowana do nagrody Retailers’ Awards 2018 w kategorii Pop-up Store.

Nowy koncept sklepu 4F

Nowy koncept sklepu 4F