OTCF kontynuuje rozwój sklepów marki 4F

W tym roku sklepy 4F zmieniają swój koncept. A jego kolejna odsłona to 4F w centrum handlowym Forum Radunia w Gdańsku. Ideą jest nawiązanie do świata sportu – jego dynamiki. Dlatego na poziomie architektury wnętrza zastosowano minimalistyczne, industrialne materiały. Nawiązują one do sportowych maszyn, wyposażenia siłowni.

– Dynamika, która towarzyszy naszej branży oraz potrzeby konsumentów narzucają tempo i konieczność zmian. Ponieważ każde wyzwanie staramy się podejmować z sukcesem, również i tym razem, otwarcie nowego sklepu 4F w Gdańsku oceniam jako bardzo udany projekt. To kolejny krok, a przed nami jeszcze kilka ciekawych otwarć w kraju i nie tylko  – mówi Artur Ciupka, dyrektor ds. sprzedaży detalicznej.

300 mkw.  w Forum Gdańsk

Nowy sklep 4F zajmuje 300 mkw. Na poziomie wnętrza podkreślony został sportowy charakter marki poprzez wykorzystanie materiałów (stal, drewno) oraz kolorystyki. Barwy neutralne zamieniono na kolor czarny, co pomaga eksponować kolekcję. To ona staje się głównym bohaterem, a odbiorca może łatwiej odszukać odpowiedni asortyment. Kolekcja została również ułożona zgodnie z jej liniami: sportstyle, bieganie, fitness. Nowy koncept sklepu w Forum Radunia Gdańsk pomieścił kolekcję dla dorosłych od 4F, a także dzieci, do których jest adresowana marka 4F Junior.

Spółka OTCF to polska firma, która powstała z pasji do sportu. Specjalizuje się w tworzeniu, produkcji, sprzedaży odzieży sportowej oraz akcesoriów dla konsumentów i sportu zawodowego. W swoim portfolio firma posiada marki 4F oraz Outhorn, a także multibrandowe sklepy 4Faces. Ideą OTCF jest łączenie kompetencji, technologii świata sportu ze światem stylu i mody. To dzięki zaangażowaniu pracowników firmy powstają produkty, które noszą Olimpijczycy, zawodowi sportowcy, a także amatorzy oraz pasjonaci aktywności fizycznej. Strategią OTCF jest ciągły rozwój. Dlatego firma udoskonala ofertę, przygotowuje nowe projekty. Rozpoczęła także ekspansję na rynki zewnętrzne.