Polska marka 4F z pierwszym sklepem w Tajlandii

Według raportu firmy McKinsey & Company – The State of Fashion 2018 Azja będzie światowym pionierem rynku. To właśnie tam powstają liczne innowacje, a połowa globalnej sprzedaży on line jest generowana przez rynek azjatycki. Dlatego firma OTCF kontynuując strategię ekspansji otworzyła pierwszy sklep marki 4F w Bangkoku (Tajlandia).

– Azjatyccy gracze inwestują w innowacje, a także nowe marki. Nie możemy pozostawać w tyle z trendem i śmiało podejmujemy nowe wyzwanie, jakim jest ekspansja w Tajlandii. To kolejny krok w rozwoju sieci dystrybucji OTCF. Przygotowujemy się do kolejnych otwarć. Tempo i naszą motywację podkręca wizja Igrzysk w Tokio w roku 2020 – mówi Igor Klaja, prezes spółki OTCF SA.

Pierwszy sklep marki 4F powstał w Bangkoku. Jego wnętrze zostało utrzymane w minimalistycznej estetyce. Dotyczy to zarówno kolorystyki, jak i użytych materiałów. Całość ma w odpowiedni sposób wyróżniać ofertę sklepu i samą kolekcję marki 4F oraz 4F Junior.

Sklep 4F w Bangkoku

Spółka OTCF to polska firma, która powstała z pasji do sportu. Specjalizuje się w tworzeniu, produkcji, sprzedaży odzieży sportowej oraz akcesoriów dla konsumentów i sportu zawodowego. W swoim portfolio firma posiada marki 4F oraz Outhorn, a także multibrandowe sklepy 4Faces. Ideą OTCF jest łączenie kompetencji, technologii świata sportu ze światem stylu i mody. To dzięki zaangażowaniu pracowników firmy powstają produkty, które noszą Olimpijczycy, zawodowi sportowcy, a także amatorzy oraz pasjonaci aktywności fizycznej. Strategią OTCF jest ciągły rozwój. Dlatego firma udoskonala ofertę, przygotowuje nowe projekty. Rozpoczęła także ekspansję na rynki zewnętrzne.