Netto wprowadza nowy format sklepów dla galerii handlowych

Sieć sklepów Netto już niebawem zaprezentuje nowy format sklepu dla centrum handlowego. Koncept obecnie jest wprowadzany w Danii. Na polskim rynku pojawi się jeszcze w tym roku.

Nowy koncept Netto zostanie po raz pierwszy wdrożony w Gdańsku w jednej z galerii handlowych. Otwarcie sklepu przewidziano w listopadzie 2018 r. Supermarket o łącznej powierzchni 1,3 tys. mkw. będzie zlokalizowany na poziomie -1 Galerii. Zastąpi dotychczas działającego tam operatora spożywczego sieć Piotr i Paweł.

Zmodernizowana przestrzeń sklepu będzie nie tylko bardziej przejrzysta i przyjazna, ale swoją aranżacją oraz asortymentem nawiąże także do lokalnego rynku.

Marka Netto decydowała się na rewitalizację całego swojego konceptu, wprowadzając zupełnie nowe rozwiązania dotyczące wystroju, doświadczenia zakupowego oraz oferty. W nowo otwartym sklepie klienci znajdą więcej świeżych warzyw i owoców oraz produktów żywnościowych typu convenience. Marka zakłada także szeroką ofertę pieczywa oraz mięs.

Nowy koncept Netto zakłada podejście slow retail. Netto należy bowiem do duńskiej sieci, która w ciągu 23 lat wypracowała sobie ugruntowaną pozycję na polskim rynku, licząc dzisiaj 368 sklepów i zajmując pod tym względem trzecie miejsce w swojej branży.

Modernizacja sklepów Netto

Sieć Netto modernizację swoich sklepów rozpoczęła już w ubiegłym roku. Większość placówek już zostało przebudowanych. Do najważniejszych zmian w nowych sklepach zaliczyć można umieszczenie specjalnie doświetlonych wysp handlowych, tzw. półek zdrowia z ofertą ok. 140 produktów BIO, bezglutenowych, bezlaktozowych, bezcukrowych, zwiększenie liczby lodówek czy nowe, podświetlone regały. W modernizowanych sklepach sieć ogranicza także liczbę palet na rzecz wygodnych półek.

Jak podkreśla Mariola Skolimowska, PR&Communications Manager Netto planując proces przebudowy, sieć skupiła się przede wszystkim na lepszym wyeksponowaniu tych miejsc, gdzie dostępne są świeże produkty. – Staramy się, by rozkład sklepu był jak najwygodniejszy, prosty w nawigacji i dobrze oznakowany, bo przekłada się to na zadowolenie naszych klientów, którzy mogą sprawnie zrobić bieżące, codzienne zakupy – mówi przedstawicielka Netto.

370 sklepów w sieci Netto w Polsce

Netto Polska to wywodząca się z Danii (AG Dansk Supermarked) sieć handlowa, która w ciągu 21 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Pierwszy sklep Netto w Polsce powstał w 1995 r. przy ul. Emilii Gierczak w Szczecinie. Firma ma obecnie ok. 370 sklepów i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5 tys. osób. Duński detalista ma trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Sieć jest dobrze znana w południowej, zachodniej, północnej i środkowej Polsce. Większość sklepów Netto to placówki zlokalizowane przy dużych osiedlach mieszkaniowych, ale sieć jest rozwijana także w  centrach handlowych ( m.in. M1 Czeladź, CH Ursynów w Warszawie, CH Inflandzka w Łodzi, Centrum Ptak w Rzgowie). Poza Polską i Danią sieć obecna jest także w Szwecji i Niemczech.

Sklep Netto

Sklep Netto

Sklep Netto

Sklep Netto