Rekordowy metraż i 6 nowych lokalizacji na 10-lecie Lancerto

Lancerto włączy do swojej sieci sześć nowych salonów, dzięki czemu jej całkowita powierzchnia handlowa wzrośnie o kilkanaście procent i przekroczy 5 tys. mkw. na koniec 2018 roku – W tej chwili wzmacniamy obecności Lancerto w największych polskich aglomeracjach, szczególnie istotne są dla nas Wrocław, Warszawa, Katowice, Kraków i Trójmiasto. Co nie znaczy, że nie poszukujemy ciekawych lokalizacji w innych miastach – mówi Tomasz Ciąpała, Prezes Zarządu Lancerto S.A.

W 2018 roku Lancerto rozpoczęło rozwój sieci od otwarcia salonu w Centrum handlowo-rozrywkowym Pasaż Grunwaldzki we Wrocławiu, gdzie w ubiegłym miesiącu zainaugurowano działalność 125-metrowego lokalu. Tylko we wrześniu marka otworzyła salony w gdyńskim Centrum Riviera i Galerii Krakowskiej. Otwarty 12. września krakowski punkt liczy 89 mkw. i znalazł się na poziomie zero centrum handlowego w bliskim sąsiedztwie konkurencyjnych marek z segmentu premium.

45 salonów w portfolio Lancerto

Marka stawia na obecność w prestiżowych lokalizacjach, które mogą pochwalić się wysoką liczbą odwiedzin.  Dzięki nowym inauguracjom, portfolio Lancerto na koniec 2018 roku obejmie 45 sklepów własnych, zlokalizowanych w 32 miastach. Całkowita powierzchnia salonów przekroczy 5 tys. mkw – to rekordowy wynik w historii sieci istniejącej na rynku od 10 lat.

– Dzięki strategii zrównoważonego rozwoju, nasza sieć rośnie organicznie. W tej chwili wzmacniamy obecności Lancerto w największych polskich aglomeracjach, szczególnie istotne są dla nas Wrocław, Warszawa, Katowice, Kraków i Trójmiasto. Co nie znaczy, że nie poszukujemy ciekawych lokalizacji w innych miastach. Nieustannie prowadzimy zaawansowane negocjacje oraz planujemy kolejne otwarcia w 2019 roku. Docelowo nasza sieć w Polsce może liczyć 60-65 salonów – mówi Tomasz Ciąpała, Prezes Zarządu Lancerto S.A.

Salon Lancerto

Salon Lancerto

Do końca tego roku marka uruchomi sprzedaż poprzez punkty w Katowicach, Jankach i Opolu. W IV kwartale tego roku marka otworzy nowy salon w Galerii Libero Katowice. Koncept będzie dysponował powierzchnią ponad 100 mkw. i będzie trzecim punktem Lancerto w tym mieście. Niebawem klienci Lancerto będą mogli także dokonać zakupów w podwarszawskim Centrum Janki – tutaj marka szykuje 125-metrowy lokal, a także w CH Karolinka w Opolu. Będzie to pierwszy punkt Lancerto w tym mieście.

Nowy koncept wizualny

Lancerto konsekwentnie wdraża nowy koncept wizualny, w którym dominują: skóra, drewno i wystrój w niebieskiej oraz pomarańczowej kolorystyce.

– Decydując się na nowy koncept, postawiliśmy na czystą, uporządkowaną przestrzeń, która będzie jednocześnie kojarzyła się z produktem premium ale nie „odstraszała” i nie onieśmielała swoją elitarnością. Całość kompozycji dopełniają drewniane i metalowe meble, oraz akcenty podróżnicze, które nawiązują do motta marki: „życie jest podróżą, więc podróżuj w dobrym stylu”. Sama ekspozycja kolekcji również jest prosta, uporządkowana, podzielona na poszczególne sektory – klasyka, linia casual. – mówi Michał Grochala, brand manager Lancerto.

Zgodnie ze strategią sprzedaży wielokanałowej w nowych salonach Lancerto dostępna jest usługa Click and Collect integrującą magazyn, sklep internetowy i salon stacjonarny. Dzięki temu klient ma dostęp do każdego rodzaju asortymentu, także brakujących w danej lokalizacji rozmiarów i modeli ubrań.

Lancerto to marka mody męskiej specjalizująca się w klasycznej odzieży formalnej i smart casual. Lancerto dysponuje ogólnopolską siecią salonów sprzedaży zlokalizowanych w największych miastach Polski,  w których profesjonalni i wykwalifikowani Doradcy Klienta dobiorą ubranie pod kątem okazji, potrzeb i cech fizycznych Klienta. Asortyment marki to klasyczne garnitury, smokingi, marynarki, koszule, swetry, płaszcze, kurtki, spodnie garniturowe i chino oraz skórzane buty wizytowe o ponadczasowym wzornictwie, a także szeroki wybór dodatków takich jak: krawaty, poszetki, szale, spinki do mankietów, szelki i skórzane paski.