Nowe sklepy typu pop-up store w Galerii Bronowice

W grudniu 2018 roku na pasażu Galerii Bronowice w Krakowie stanęło 5 nowych stoisk handlowych. To w większości sezonowe wyspy, oferujące świąteczny asortyment i bożonarodzeniowe dekoracje. Wśród nowości pojawiło się także stoisko Toptiker oraz specjalna ekspozycja Prezentu Marzeń – samochód.

Gorący przedświąteczny okres to nie tylko liczniejsze, niż zazwyczaj, odwiedziny klientów w centrum handlowym czy powiększenie specjalnych ofert najemców. To także czasowe stoiska, które z początkiem grudnia pojawiły się na pasażu Galerii Bronowice. Funkcjonować będą do Wigilii, lub – niektóre – do początku stycznia. Są uzupełnieniem oferty stałej, na co dzień obecnej w sklepach i salonach najemców krakowskiej galerii. Ich lokalizacja, dostępna „na wyciągnięcie ręki” ekspozycja, skłaniają też do szybkich, impulsywnych przedświątecznych zakupów.

Wśród nowych czasowych najemców zdecydowanie przeważają ci oferujący świąteczny asortyment. Na stoisku „Bombki Dagmara” klienci mogą zaopatrzyć się w najmodniejsze w tym sezonie ozdoby choinkowe. Z kolei pachnący cynamonem i pomarańczami punkt „Cuda Wianki Design” oferuje ręcznie wykonane wianki i ozdoby świąteczne, przygotowane z ziół i suszonych owoców. Na stoisku „Choinki Grześ” można nabyć świąteczne drzewko, a w „Happy Socks” kolorowe i niebanalne propozycje upominkowe. Na parterze Galerii Bronowice pojawił się również czasowy punkt Toptiker oferujący  płyn czyszczący do powierzchni wrażliwych (m.in. okularów, ekranów, biżuterii).

Całości budowania świątecznego nastroju w Galerii Bronowice dopełniają hostessy proponujące zakup świątecznych opłatków oraz wyeksponowany w jednym z najlepszych punktów pasażu samochód – prezent, reklamujący „Prezent Marzeń”.

65 tys. mkw. powierzchni w Galerii Bronowice

Galeria Bronowice to kompleks handlowo-usługowo-rozrywkowy o powierzchni użytkowej wynoszącej 65 tys. mkw. Położony w północnej części Krakowa obiekt stanowi ważne dopełnienie przestrzeni handlowej tej części miasta, stwarzając atrakcyjną ofertę dla klientów. Jedną z cech, wyróżniających architekturę Galerii, jest inspiracja krakowską secesją, w subtelny i wyważony sposób wiążąca styl Młodej Polski z nowoczesnością. W Galerii Bronowice znajdziemy sklepy znanych marek z różnych branż i usług, szeroką ofertę restauracyjną oraz szereg udogodnień dla rodziców i atrakcji dla dzieci, a także specjalną propozycję rozrywkowo-kulturalną. Znajduje sie tu ponad 150 sklepów, kawiarni i restauracji, marek znanych i lubianych przez klientów m.in.: największy jednopoziomowy hipermarket Auchan, salon Media Markt, jak również dodatkowe usługi i propozycje. Należą do nich m.in.: Punkt Obsługi Mieszkańców, punkty Co-working, Strefa Rozrywki dla dzieci, Poczta Polska. Również przed wejściem do Galerii czeka szereg atrakcji – bezpieczny i kolorowy plac zabaw, stoliki i pola do gry w szachy i bule, boisko do koszykówki, a także skate park. Do dyspozycji przyjeżdżających jest 2,4 tys. bezpłatnych miejsc parkingowych, usytuowanych na trzech kondygnacjach. Przed Galerią znajduje się także stacja ładowania samochodów elektrycznych, wypożyczalnia roweru miejskiego, a także paczkomat.

Inwestorem obiektu jest Ceetrus Polska.