SCF Retailers’ Awards: Sephora nominowana za nowy koncept perfumerii

Sephora kontynuuje wdrażanie nowego koncept perfumerii „New Sephora Experience” w centrach handlowych. – Najbliższe czekające nas otwarcie w 2019 roku to zbliżająca się premiera warszawskiej Galerii Młociny. W tym roku planujemy również modernizację wybranych, istniejących perfumerii, dzięki którym lokalizacje te reprezentować będą nowy koncept lub jego wybrane elementy – mówi Katarzyna Bielecka, Dyrektor Generalna Sephora Polska.

– Nowy koncept perfumerii Sephora to efekt konsultacji z młodymi konsumentami, a w ich kreacji uczestniczyli studenci prestiżowej szkoły Central Saint Martins. Badania pokazują, że Sephora jest ulubioną marką pokolenia Millenialsów i generacji Z, które uwielbiają nowości i eksperymentowanie z nowymi lookami i technologiami. Nowa odsłona perfumerii Sephora realizuje w dużej mierze oczekiwania i preferencje tej grupy naszych klientów – podkreśla Katarzyna Bielecka.

SCF Retailers’ Awards New Retail Concept/Retail Store Design

Nowy koncept perfumerii Sephora został doceniony przez 17-osobowe Jury SCF Retailers’ Awards, które nominowało markę do nagrody w kategorii New Retail Concept/Retail Store Design. Oprócz Sephora wśród nominowanych są Douglas, eobuwie.pl i Helios. Zwycięzcę poznamy już 9 kwietnia, podczas wiosennej edycji SCF 2019 Exhibition & Awards, która odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Legia Warszawa.

Perfumeria Sephora w Galerii Mokotów

– Nominacja do nagrody SCF 2019 Retailers’ Awards to dla nas sygnał, że działania Sephora w Polsce związane z wdrażaniem nowego konceptu, to słuszny kierunek, który doceniają nie tylko odwiedzający nas klienci, ale też środowisko branżowe. Dziękujemy za tak ważne dla nas wyróżnienie – mówi Katarzyna Bielecka, Dyrektor Generalna Sephora Polska.

Sephora wprowadza multimedialne rozwiązania

W nowym koncepcie perfumerii Sephora już z poziomu wejścia, dzięki zastosowaniu liniowego oświetlenia led, widoczny jest centralnie ulokowany i wyeksponowany Beauty HUB. To serce perfumerii, miejsce, które w zamyśle skupiać ma społeczność fanów eksperymentowania z makijażem – to tutaj klienci mogą samodzielnie wypróbować produkt na sobie, skorzystać z bezpłatnych 15-minutowych metamorfoz, płatnych usług makijażowych, lekcji makijażu, czy wreszcie podładować swój telefon komórkowy.

Perfumerie w nowym koncepcie pełne są multimedialnych rozwiązań, głównie wielkoformatowych ekranów led zarówno za kasami, na słupach konstrukcyjnych jak i w witrynach wybranych lokalizacji. Uczytelniono również nawigację poprzez kolorystyczne wyodrębnienie stref pielęgnacji z białą podłogą i sufitem, czy strefy makijażu, gdzie dominuje elegancka czerń.

Perfumeria Sephora w Galerii Mokotów

– Projekt nowego konceptu wprowadzany jest systematycznie od jesieni 2017 roku, kiedy to otwarta została perfumeria we Wroclavii. Obecnie 7 spośród naszych perfumerii prezentuje w pełni NSC, a jego elementy znaleźć można w  wybranych perfumeriach w całej Polsce. Priorytetem dla marki jest dbanie o istniejące lokalizacje i ich systematyczna modernizacja w nowym koncepcje – podsumowuje dyrektor generalna Sephora Polska.

Sephora to najbardziej innowacyjne i inspirujące perfumerie w Polsce. Firma, będąca obecnie największą siecią perfumerii na świecie, z ponad 2000 punktami sprzedaży w 33 krajach, powstała w 1969 roku we Francji. Od 1999 roku jest obecna na polskim rynku, na którym posiada 94 perfumerie w największych miastach. Sephora, rozpoznawalna wszędzie po eleganckim wnętrzu swoich sklepów oraz charakterystycznych czarno-białych paskach, oferuje niezwykle szeroką gamę kosmetyków – perfum, produktów do makijażu oraz pielęgnacji, w sumie kilkanaście tysięcy różnych produktów.

Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. W sektorze perfum i kosmetyków do grupy należą takie marki jak Parfums Christian Dior, Guerlain czy Parfums Givenchy, w segmencie mody i wyrobów skórzanych m.in. Louis Vuitton, Kenzo, Givenchy, Fendi i Marc Jacobs. Wśród win i alkoholi do grupy należą np. Moët & Chandon czy Hennessy, zaś w kategorii zegarków i biżuterii – TAG Heuer, Zenith, Hublot oraz De Beers Diamond Jewellers Limited.

Perfumeria Sephora w Galerii Mokotów