Flagowy salon 4F w Warszawie

22 sierpnia 4F otworzyło swój największy i najnowocześniejszy salon w Warszawie. W industrialnej, pełnej rozwiązań technologicznych przestrzeni o powierzchni 700 mkw. prezentowane będą kolekcje sportowe i sportstylowe 4F, a także dziecięca kolekcja 4F Junior.

W nowym salonie 4F betonowa architektura miasta przenika się z zielenią natury. Inspiracją dla zespołu architektów była miejska dżungla, czyli dynamiczna tkanka w której trenujemy, odpoczywamy i pracujemy. W sklepie zastosowano szereg nowoczesnych rozwiązań multimedialnych i architektonicznych. W zależności od sezonu, nie tylko kolekcja, ale również wygląd salonu 4F będą się zmieniać. Nośniki multimedialne i ekrany ledowe, pozwolą na wprowadzenie pory roku i pogody z zewnątrz do wnętrza sklepu.

Największy i najnowocześniejszy salon 4F

Nowoczesny charakter marki 4F widoczny jest już na wejściu. Klienci zobaczą ekrany na ścianach i suficie w układzie kaskadowym oraz srebrne manekiny w dynamicznych pozycjach, które zapraszać będą do świata miejskiej dżungli. W strefie centralnej, inspirowanej futuryzmem, na złotych manekinach, prezentowane są kapsuły wizerunkowe. Obok, na stole z ekranem multimedialnym pokazywane są główne technologie zastosowane w produktach 4F. Po raz pierwszy w sklepie 4F znalazła się strefa ekspercka. Stale obecny w niej ekspert będzie doradzał w wyborze asortymentu oraz przybliżał klientom technologie wykorzystane w odzieży. W dalszej części sklepu, w dobrze oświetlonych przymierzalniach z dużymi lustrami, klienci będą mogli komfortowo przymierzyć odzież.

– Nowy salon 4F w Arkadii to największy i najnowocześniejszy sklep w całej sieci ponad 240 sklepów detalicznych. Zarówno na poziomie wystroju salonu jak i samego produktu widoczna jest dynamika rozwoju naszej marki, jej postępowość i nowoczesność. Klienci będą mogli w pełni eksplorować świat 4F – poznają nasze wartości, zobaczą pełny przekrój dostępnych kolekcji. Jestem dumny z  tego projektu i wiem, że zakupy w tak nowoczesnej i inspirującej przestrzeni, będą dla Klientów przyjemnością – mówi Igor Klaja, Prezes Zarządu OTCF S.A.

Poczuj klimat miejskiej dżungli

Miejska dżungla widoczna jest w kolorystyce – industrialnej czerni ścian i mebli, posadzce w kolorze betonu oraz zieleni roślin prezentowanych na ścianach przy wejściu. Architektura miasta widoczna jest w materiałach takich jak lakierowana stal, beton oraz szkło. Wyposażenie sklepu nawiązuje do sportowych maszyn z siłowni oraz architektury miejskiej, która dla wielu z nas staje się przestrzenią do codziennych treningów. Materiały kampanijne prezentowane są zarówno na nośnikach digitalowych jak i plakatach wizerunkowych tworząc spójną historię w każdej strefie. Odzież prezentowana będzie liniami sportowymi i lifestylowymi – rozwiązanie to pomoże dokonać klientom wyboru podczas zakupów. W sklepie dostępna jest kolekcja dla dorosłych oraz dla dzieci, do których adresowana jest marka 4F Junior. Nowy sklep 4F w Arkadii będzie miał powierzchnię 700 mkw, otwarcie pełnej powierzchni zaplanowane jest na listopad br.

Spółka OTCF to polska firma, która powstała z pasji do sportu. Specjalizuje się w tworzeniu, produkcji, sprzedaży odzieży sportowej oraz akcesoriów dla konsumentów i sportu zawodowego. W swoim portfolio firma posiada marki 4F oraz Outhorn, a także multibrandowe sklepy 4Faces. Ideą OTCF jest łączenie kompetencji, technologii świata sportu ze światem stylu i mody. To dzięki zaangażowaniu pracowników firmy powstają produkty, które noszą Olimpijczycy, zawodowi sportowcy, a także amatorzy oraz pasjonaci aktywności fizycznej. Strategią OTCF jest ciągły rozwój. Dlatego firma udoskonala ofertę, przygotowuje nowe projekty. Rozpoczęła także ekspansję na rynki zewnętrzne.