MIG wprowadza nowy koncept sklepów pod marką BRooQ

30 października to dzień startu, nowego na polskim rynku, konceptu specjalizującego się w streetwearowym asortymencie. Pierwszy salon sieci BRooQ o powierzchni 100 mkw. został otwarty w Galerii Posnania.

Właścicielem nowej marki jest firma Marketing Investment Group, która planuje kolejne otwarcia sklepów BRooQ. Firma obserwuje rynek i stara się wykorzystywać szanse jakie daje zmieniające się otoczenie.

Pierwszy sklep BRooQ zajmuje o powierzchni 100 mkw.

Galeria Posnania jest pierwszym punktem na mapie handlowej, w którym zlokalizowany został pierwszy salon nowego multibrandu. Pod nazwą BRooQ wielbiciele sneakersów znajdą selekcję najbardziej gorących nowości od takich marek, jak adidas, Nike, Converse, Vans, Timberland i wiele innych.

Tym, co łączy dostępny asortyment, to nie tylko ekskluzywny wybór, ale również amerykański duch tradycji z jakiej się wywodzą. Kultura hip-hopu oraz sylwetka Michaela Jordana, to wyznaczniki bliskie, zarówno produktom z oferty, jak i klientom rozpoczynającej właśnie działalność sieci. Zakupom ma służyć butikowy charakter konceptu, który stawia na kameralne, nie wielkopowierzchniowe lokalizacje. Dlatego na powierzchni 100 mkw klienci będą mogli w pełni skorzystać z porad udzielanych przez wykwalifikowanych doradców klienta i dokładnie zapoznać się asortymentem.

Kilka marek i sieci sklepów w portfolio MIG

Właścicielem marki BRooQ jest Marketing Investment Group – wyłączny dystrybutor marek New Era, Timberland, linii obuwniczej Lacoste, Umbro, Lotto, Confront, Feewear, a także właściciel sieci sklepów Sizeer, 50style i Symbiosis.  Obecnie największą siecią sklepów w portfolio Marketing Investment Group jest multibrand Sizeer, który liczy ponad 160 sklepów w Europie. Więcej szczegółów na temat nowego konceptu stacjonarnego BRooQ znaleźć można pod adresem brooq.com.