Grupa Hosso rozwija swoje portfolio. Trzy nowe obiekty

hosso-zary-wizualizacja

W Żarach ruszyła budowa nowego obiektu handlowego. Inwestorem nowoczesnego kompleksu, który powstaje w samym centrum miasta jest Grupa Hosso. Równolegle trwają prace przy realizacji inwestycji w Barlinku i Złocieńcu oraz rozbudowie Hosso Świebodzin.

Centrum handlowe w Żarach zlokalizowane jest u zbiegu ulic Artylerzystów i Broni Pancernej, w miejscu o bardzo dużym potencjale handlowym. –  W bezpośrednim sąsiedztwie obiektu znajduje się hipermarket Kaufland oraz handlowa część miasta, która generuje wzmożony ruch. Lokalne targowisko przyciąga nie tylko mieszkańców Żar, ale także klientów z okolicznych miejscowości. Położenie w pasie przygranicznym sprawia, że miasto odnotowuje także duży napływ klientów z Niemiec – mówi dla Retailnet.pl Anna Hawrylik, dyrektor ds. komercjalizacji w Grupie Hosso.

Budowa obiektu w Żarach została podzielona na dwa etapy. Obecnie trwa komercjalizacja inwestycji, której otwarcie zaplanowano na wiosnę 2020 roku.

Jeszcze większy Hosso Świebodzin

Hosso zapowiada kolejne inwestycje, w tym rozbudowę istniejącej Galerii Hosso w Świebodzinie. Duże zainteresowanie nowych najemców wejściem do obiektu, skłoniło inwestora do decyzji o powiększeniu powierzchni handlowej centrum o blisko 4 tys. mkw. Wśród nowych najemców na pewno pojawi się renomowany operator spożywczy.

Prace budowlane rozpoczną się w 2020 roku.

Na sukces Galerii Hosso Świebodzin wpływ ma wiele czynników. Poza dogodną lokalizacją, istotnym elementem jest rozbudowany tenant-mix obiektu. Galeria jest miejscem, w którym można zrobić zakupy pierwszej potrzeby, zaopatrzyć się w modną odzież i obuwie, kupić sprzęt RTV i AGD. Na klientów galerii czeka też bogata oferta gastronomiczna i rozrywkowa. Nowo otwarte MAXkino przyciąga rzesze nowych klientów, co sprawia, że najemcy całego obiektu generują wzrost dochodów.

Realizowane projekty

W Barlinku trwają zaawansowane prace przy budowie obiektu przy ul. 31 Stycznia. Nowoczesna, trzykondygnacyjna galeria handlowa będzie miała 7,5 tys. mkw. powierzchni. Hosso finalizuje komercjalizację projektu. Rozbudowana oferta handlowa obejmująca m.in. znane i popularne marki takie jak Rossmann, Martes Sport, CCC, KiK, Neonet, Sinsay, zagwarantuje duży przepływ klientów.

O potencjale obiektu świadczy też jego lokalizacja. Barlinek jest miastem o dużych walorach turystycznych. Region ten promowany jest jako ‘’Europejska stolica Nordic Walking’’, dlatego amatorzy aktywnego wypoczynku znajdą tu wiele atrakcji. Barlinek to również miasto o bardzo dużym potencjale handlowym, które przyciąga wielu klientów spoza Polski. Na terenie Barlinka utworzona jest strefa ekonomiczna oraz zlokalizowana jest siedziba największego w kraju producenta podłóg naturalnych. Galeria pierwszych klientów przywita jesienią 2020 roku.

Jeszcze w tym roku Grupa Hosso planuje za to otwarcie Parku Handlowego w Złocieńcu. Obiekt zlokalizowany jest w centrum miasta i zaspokoi potrzeby klientów na szybkie i wygodne zakupy.  – Komercjalizacja obiektu przebiegła pomyśle i właściwie dobiega już końca. Na blisko 3 tys. mkw. powierzchni swoje salony otworzą popularni najemcy, m.in. Pepco, Martes Sport i Neonet – mówi Anna Hawrylik, dyrektor ds. komercjalizacji w Grupie Hosso.