RO-AN kreuje nowe trendy w kategorii rozrywka w centrach handlowych

Ograniczenie handlu w niedzielę zmieniło podejście konsumentów – coraz częściej poszukują oni miejsc, które mają przystosowaną i ukierunkowaną ofertę na relaks, rozrywkę, sport i gastronomię. Towarzyszą temu rosnące oczekiwania wobec oferty rozrywkowej. O nowych trendach w centrach handlowych mówi Paweł Żuraw, koordynator placów zabaw Bajkowy Labirynt.

– Te wszystkie potrzeby muszą zostać zaspokojone przez kompleksową ofertę najemców, również w niedziele niehandlowe, kiedy to rozrywka jest siłą napędową centrów– tak jak ma to miejsce właśnie w ofercie Bajkowego Labiryntu – sieci Centrów Rozrywki – mówi dla Retailnet Paweł Żuraw, koordynator placów zabaw.

– Obserwujemy coraz bardziej umacniający się trend, gdzie silne centra handlowe w śródmiejskiej tkance zaczynają być postrzegane jako miejsce spotkań biznesowych, rodzinnych ale i rozrywkowych. Bajkowy Labirynt świetnie wpisuje się w obserwowaną tendencję, wychodząc naprzeciw nowym oczekiwaniom klientów, a tak naprawdę gości centrów handlowych – podkreśla Paweł Żuraw z RO-AN.

To już ponad rok Bajkowego Labiryntu w wersji 3.0

Wprowadzona przez spółkę w 2018 r. koncepcja Centrów Rozrywki Bajkowy Labirynt 3-ej generacji, odniosła zdecydowany sukces. – Z miesiąca na miesiąc widzimy zwiększenie ilości gości w naszych centrach. Nie obserwujemy również problemu wynikającego z niedziel niehandlowych. We wszystkich lokalach w formacie Centrum Rozrywki notujemy regularne wzrosty zarówno ilości klientów jak i obrotów. Kompleksowe działania marketingowe oraz oferta, która dostosowywana jest do oczekiwań klientów pozwala nam na optymalizowanie przychodów. Stworzyliśmy miejsca rozrywki dla całych rodzin. U nas każdy, bez względu na wiek, znajdzie coś dla siebie – podkreśla Paweł Żuraw.

W centrach rozrywki Bajkowy Labirynt wprowadzony został cykl niedzielnych warsztatów tematycznych takich jak np. robotyka, automatyka, warsztaty z programowania, zdrowego żywienia oraz utrwalania właściwych nawyków, okazjonalne warsztaty historyczne, patriotyczne oraz rozwijające umiejętności dzieci. – Niedziele, to także świetny dzień na wyprawianie imprez urodzinowych, wspólne wypady rodzinne do ciekawego miejsca z kompleksową ofertą dla rodzin, jakim jest Bajkowy Labirynt – mówi Kamil Żuk, Specjalista ds. promocji i marketingu.

– Nasze innowacyjne Ninja Parki (konstrukcja z przeszkodami o zróżnicowanym poziomie dla dzieci, młodzieży jak i dorosłych) przyciągają całe rodziny, które czują się w Bajkowym Labiryncie bezpiecznie, komfortowo a przede wszystkim rodzinnie i szczęśliwie. Niebawem wprowadzimy do naszych centrów kolejne wyjątkowe i autorskie rozwiązanie dotyczące rodzinnej rozrywki. Jesteśmy pewni, że będzie to kolejny HIT. Już niedługo startuje nasza Liga Ninja we wszystkich centrach rozrywki (pod patronatem Prezydentów Miast). Rywalizacja będzie się odbywać w każdą niedzielę niehandlową, aż do wyłonienia finalistów w turnieju głównym. W ciągu tygodnia odbywają się u nas szkolne lekcje W-F. Jest to nowoczesna gimnastyka, którą z radością uprawiają młodzi ludzie – wyjaśnia Kamila Żuk.

RO-AN otwiera kolejne centra rozrywki w formacie 3.0

W ciągu roku Bajkowy Labirynt otworzył 4 nowoczesne centra rozrywki w najnowszym formacie 3.0 tj. w formacie dla całych rodzin. Są to w każdym przypadku lokalizacje w galeriach handlowych z o profilu rozrywkowym oraz o śródmiejskim charakterze. Należą do nich Platan w Zabrzu, Solaris w Opolu,  Galeria Jurajska w Częstochowie oraz Galeria Galena w Jaworznie – mówi Marek Lautenbach, Dyrektor ds. Inwestycji w RO-AN.

Po zabawach i szaleństwach, rodzice mogą zasiąść w – ESR (czyli Ekskluzywnych Strefach Rodzica) na wygodnych lożach korzystając z oferty gastronomicznej, aromatycznych herbat i różnych rodzajów kaw z profesjonalnych ekspresów ciśnieniowych. Uzupełnieniem oferty Cafe są słodkie przekąski, ciasta, napoje i zdrowe soki wyciskane ze świeżych owoców i warzyw.

RO-AN Sp. z o.o to polski operator Placów Zabaw i Centrów Rozrywki Bajkowy Labirynt oraz producent i operator automatów rozrywkowych. Dostarcza także atrakcyjne, interaktywne rozwiązania dla galerii i centrów handlowych w częściach wspólnych obiektu. Obecnie w sieci RO-AN działa 20 lokali Bajkowy Labirynt i jest największym operatorem rozrywkowym w Polsce. Spółka istnieje od 1995 roku, dostarcza koncepty rozrywkowe w różnych formatach.