Papa Diego wchodzi do Gdyni

3 grudnia br. sieć gastronomiczna Papa Diego otworzyła swój pierwszy lokal w Gdyni. Nowa restauracja, oferująca meksykańską kuchnię, jest zlokalizowana w centrum handlowym Riviera.

Papa Diego to koncept tworzony przez firmę Foodio Concepts założoną przez doświadczonych managerów z branży restauracyjnej Piotra Grajewskiego i Piotra Komóra wraz ze spółką Helios, do której należy największa sieć multipleksów w Polsce.

Lokal Papa Diego w centrum handlowym Riviera w Gdyni znajduje się w strefie restauracyjnej na poziomie +1 galerii. Jest to już 15. punkt sieci w kraju. Wszystkie restauracje Papa Diego znajdują się centrach handlowych m.in.: w łódzkiej Manufakturze, Gdańsku (Forum Gdańsk i Galeria Bałtycka), Katowicach (Galeria Libero i Galeria Katowicka), Opolu (CH Karolinka i CH Solaris), Poznaniu (Posnania), Pruszkowie (Nowa Stacja Pruszków), Warszawie (Centrum Praskie Koneser, Galeria Młociny, Blue City, Sadyba Best Mall) i Wołominie (Galeria Wołomin).

W menu Papa Diego można znaleźć meksykańskie specjały: tacos z kolorowymi salsami, nachosy z dodatkami oraz burrito lub burrito bowle w różnych wersjach smakowych. Goście gotowi na ostrzejsze wrażenia mogą po podpisaniu oświadczenia spróbować naprawdę pikantnych sals z wyciskających łzy papryczek. Na fanów słodyczy czekają ciepłe churrosy z sosem czekoladowym.

Foodio Concepts rozwija marki Papa Diego i Van Dog

Strategia rozwoju obu marek, czyli Papa Diego i Van Dog, obejmuje lokowanie punktów gastronomicznych zarówno w galeriach handlowych, jak i obiektach typu mixed-use. Tylko w 2018 roku Colliers International wsparł Foodio Concepts w podpisaniu 15 umów najmu w centrach handlowych oraz obiektach typu mixed–use dla marek gastronomicznych Papa Diego i Van Dog.

– Doświadczenie biznesowe, wiedza i przede wszystkim podejście ekspertów Colliers, wykraczające daleko poza sektor nieruchomości, było dla nas bardzo cenne w trakcie opracowywania strategii rozwoju. Z kolei wzajemne zaufanie i zbudowanie partnerskich relacji przełożyło się na skuteczną realizację przyjętych założeń. Współpraca z profesjonalnym doradcą na etapie tworzenia koncepcji marek zaowocowała świetnym zrozumieniem naszych pomysłów i potrzeb, dając podstawy do rozwoju dalszych wspólnych działań w bieżącym roku – mówi Piotr Grajewski z Foodio Concepts.