Premiera roku w Galerii Kazimierz

29 listopada miał miejsce jeden z najgłośniejszych debiutów branży fashion w naszym kraju. W Galerii Kazimierz otwarto pierwszy nie tylko w Polsce, ale całej Europie Środkowej salon popularnej marki odzieżowej Weekday. To najlepszy dowód na to, że krakowskie centrum handlowe jest atrakcyjną lokalizacją dla zagranicznych brandów decydujących się rozpocząć działalność na naszym rodzimym rynku.

Trwa dobra passa Galerii Kazimierz. Krakowskie centrum handlowe od stycznia regularnie notuje rosnący współczynnik footfall sięgający średnio 8 proc. więcej w porównaniu z wynikami roku ubiegłego, pomimo dodatkowych ograniczeń handlu w niedziele. Tak pozytywne rezultaty to efekt konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju, inwestycji, efektywnego zarządzania, a także skutecznych działań marketingowych. Klienci galerii niemal w każdym tygodniu mają szansę brać udział w wydarzeniach rozrywkowych i prosprzedażowych, z czego większość ma charakter cykliczny. Odnowiony w tym roku plac przed galerią także w sezonie jesienno-zimowym nie przestaje angażować mieszkańców miasta i klientów galerii. Lodowisko, świąteczne jarmarki i festiwale to tylko część przygotowanych atrakcji, na które zaprasza centrum w drugiej połowie roku. Przedświąteczny czas w Galerii Kazimierz, oprócz szaleństwa zakupów, wypełni prawdziwie bożonarodzeniowa atmosfera – sprzyjają temu wyjątkowe dekoracje, muzyka oraz specjalnie przygotowane warsztaty zarówno dla dzieci, jak i dorosłych.

Weekday debiutuje w Krakowie

Nowatorskie rozwiązania z zakresu zarządzania doceniają nie tylko klienci, ale także najemcy. Najlepszym tego przykładem jest otwarcie w Galerii Kazimierz pierwszego sklepu kultowej wśród młodzieży marki Weekday. Salon o łącznej powierzchni 305 mkw. rozpoczął działalność 29 listopada, a w jego ofercie znalazł się pełen asortyment odzieży i akcesoriów dla kobiet i mężczyzn. W sklepie Weekday klienci mogą znaleźć kolekcje inspirowane popkulturą i stylem ulicy. Większość ubrań i dodatków powstaje ze zrównoważonych ekologicznie materiałów i jest sprzedawanych w przystępnej cenie. Każda linia, nad którą pracują projektanci Weekday, tworzona jest ze zrozumieniem i poszanowaniem dla kultury i jej odmienności, pozostawiając przy tym miejsce dla rozwijania własnej kreatywności.

Industrialny wystrój sklepu w Galerii Kazimierz zainspirowany został krajobrazem miasta oraz odzwierciedleniem minimalistycznego, ale kreatywnego rdzenia marki. Przestrzeń stwarza idealne okoliczności dla autoekspresji swoich klientów – sklepowe print studio jest dla nich dostępne cały czas. Drukowane w nim będą cotygodniowe grafiki tzw. Zeitgeist – limitowane projekty, które nawiązują do aktualnej sytuacji społecznej, kulturalnej czy politycznej na świecie.

Misją marki jest promowanie pewności siebie i swobodnego wyrażania się poprzez swój styl. Weekday inspiruje dynamicznym połączeniem produktu oraz świadomości kulturowej. W swoich kolekcjach i kampaniach marketingowych nie boi się komentować rzeczywistości, a także ważnych kwestii społecznych. Brand konsekwentnie dąży też do bycia firmą coraz bardziej proekologiczną, stosując materiały, które są mniej szkodliwe dla naszej planety. Obecnie ponad 73 proc. produktów marki wytwarzanych jest z materiałów pochodzących z ekologicznych źródeł, a cele i strategie marki na przyszłość zakładają kolekcje jeszcze bardziej przyjazne środowisku.

– Dotychczas Weekday była jedną z najbardziej wyczekiwanych marek w kraju. Jesteśmy dumni, że Grupa H&M zdecydowała się na otwarcie pierwszego salonu tego brandu właśnie w Galerii Kazimierz. Wybór naszego centrum handlowego stanowi najlepsze potwierdzenie, że Galeria Kazimierz w oczach kluczowych najemców postrzegana jest jako ważny punkt strategii ich rozwoju – mówi Anna Duchnowska, Prezes Invesco Real Estate w Polsce.

Znamy potrzeby klientów

Galeria Kazimierz regularnie stara się urozmaicać ofertę zakupową. W ostatnich dniach września grono najemców poszerzyła marka Kontigo posiadająca sieć sklepów kosmetycznych w największych miastach kraju. Klientki krakowskiego centrum handlowego mogą w nim znaleźć niezwykle szeroką ofertę produktów do makijażu, pielęgnacji ciała, twarzy i włosów, a także perfumy najbardziej cenionych domów mody. Z kolei w sierpniu otwarto butik Femestage Eva Minge oraz pierwszy w mieście sklep popularnej marki oferującej damską odzież – Sugarfree. Ponadto w tym roku do portfolio Galerii Kazimierz dołączyły także: Parfois, Twoje Soczewki, Le’lomi oraz lokal gastronomiczny sieci Green it.

Galeria Kazimierz to nowoczesne centrum handlowe, działające od 2005 roku, zlokalizowane w historycznym centrum Krakowa, przy ul. Podgórskiej. Na dwóch poziomach galerii znajdują się: ponad 160 sklepów znanych polskich i zagranicznych marek (m.in. Zara, H&M, Reserved, Empik, Smyk, GoSport, RTV Euro AGD), liczne punkty usługowe i gastronomiczne: Calypso Fitness, multipleks Cinema City z 10 salami kinowymi, jedyne w Krakowie studio tańca Egurrola Dance Studio oraz market Carrefour Premium. Obiekt oferuje prawie 40 tys. mkw. powierzchni handlowej i 1,5 tys. miejsc parkingowych. Od 2014 roku właścicielem galerii jest Fundusz należący do Invesco Real Estate. Za zarządzanie galerią odpowiedzialna jest firma CBRE. Za komercjalizację odpowiada firma Sierra Balmain.