Łódzka Sukcesja powiększyła ofertę gastronomiczną

Lokal o ponad 800 mkw. powierzchni zajęła nowa restauracja z kuchnią włoską, otwarta właśnie w łódzkim Centrum Handlowo-Rozrywkowym Sukcesja. Znajduje się na poziomie 0. To kolejny nowy punkt na gastronomicznej mapie Sukcesji.

Restauracja funkcjonuje pod nazwą „Włoski Temat – Don Palermo”. To autorski projekt, nowa marka na polskim rynku i zarazem pierwszy lokal nowej sieci, która ma się sukcesywnie rozwijać pod tym szyldem. Ambitne plany właścicieli zakładają 10-15 otwarć rocznie – zarówno przy ulicach handlowych, jak i w galeriach. Jedna z następnych pizzerii ma powstać w przyszłym roku przy Marszałkowskiej w Warszawie.

Szersza oferta gastronomiczna

Lokal w Sukcesji działa w przestronnym i nowocześnie urządzonym wnętrzu. Jego specjalnością jest pizza na włoskim cieście, wypiekana na bazie wyłącznie oryginalnych produktów pod nadzorem rodowitego Włocha. Oprócz tego w menu jest szeroki wybór innych dań kuchni włoskiej, m.in. makaronów i zup, a także różnorodnych napojów.  W restauracji mają być organizowane rozmaite wydarzenia.

– Przywiązujemy dużą wagę do rozwoju oferty kulinarnej, dając klientom coraz większy wybór. Dzięki temu Sukcesja jest dobrym miejscem zarówno na szybki posiłek czy lunch biznesowy,  jak i obiad w rodzinnym gronie – mówi Sławomir Jędrzycki, dyrektor zarządzający Sukcesji.

Centrum sukcesywnie wzbogaca ofertę kulinarną. W food courcie Sukcesji klienci mają do wyboru zarówno popularne fast foody międzynarodowych sieci (m.in. McDonald’s, KFC, Burger King, Subway), jak i tradycyjną kuchnię polską (Rajskie Jadło), włoską (Pizza Black Fox), orientalną (Con Ga Moi, Sushi GO) czy arabską (Zahir Kebab). Poza strefą gastronomiczną funkcjonują znane kawiarnie: Starbucks Coffee, Grycan, Coffee to Go i Chude Ciacho z dietetycznymi wypiekami.

Łódzka Sukcesja ma już 4 lata

Sukcesja jest najnowszym centrum handlowym w Łodzi, położonym blisko ścisłego centrum, w sąsiedztwie m.in. Expo Łódź, Akademickiego Centrum Sportowo-Dydaktycznego PŁ i  nowych osiedli mieszkaniowych. Na ponad 128 tys. mkw. powierzchni całkowitej i około 45 tys. mkw. powierzchni najmu znajdują się pasaż handlowy ze strefą gastronomiczną i część rekreacyjno-rozrywkowa z najnowocześniejszym w Łodzi 9-salowym kinem Helios. Do dyspozycji klientów jest dwupoziomowy parking na ponad 1 tys. miejsc, na którym są dwie stacje ładowania pojazdów elektrycznych. Inwestorem jest spółka Fabryka Biznesu.