Rośnie powierzchnia handlowa Grupy Hosso

hosso-zary(2)

Rok 2020 to kolejny intensywny rok w działalności Grupy Hosso. Firma nie ustaje w realizacji nowych projektów i rozbudowie istniejących galerii. Nowoczesną powierzchnię handlową zyskują mieszkańcy Świebodzina (woj. lubuskie), Polic i Barlinka (woj. zachodniopomorskie).

Grupa Hosso wchodzi w kolejny etap rozbudowy galerii w Świebodzinie. Inwestycja otrzymała prawomocne pozwolenie na budowę. Wkrótce zostanie wybrany generalny wykonawca prac. Budowa, której celem jest powiększenie obiektu o blisko 4 tys. mkw. ruszy jeszcze w pierwszej połowie br. 

Nowa powierzchnia handlowa pozwoli na wzmocnienie istniejącej oferty. – Popularność Hosso Świebodzin i duże zainteresowanie wejściem do obiektu kolejnych najemców, spowodowało że podjęliśmy decyzje o rozbudowie obiektu i pogłębieniu dostępnej oferty. Dogodna lokalizacja obiektu sprawia, że stał się on destynacją zakupową mieszkańców Świebodzina i okolic. Galeria jest miejscem, w którym można zrobić zakupy pierwszej potrzeby, zaopatrzyć się w modną odzież i obuwie, kupić sprzęt RTV i AGD. Na klientów galerii czeka też bogata oferta gastronomiczna i rozrywkowa – wymienia  w rozmowie z Retailnet.pl Anna Hawrylik, dyrektor ds. komercjalizacji w Grupie Hosso.

Galeria Hosso w Świebodzinie położona jest w atrakcyjnej lokalizacji – w pobliżu zjazdu z drogi krajowej S3 oraz w bliskim sąsiedztwie pomnika Chrystusa Króla, miejsca ściągającego rzesze turystów. Do dyspozycji klientów galerii jest parking na 400 pojazdów.

Jeszcze więcej inwestycji 

Dobiega końca przygotowanie koncepcji nowych obiektów handlowych, które Grupa Hosso zrealizuje w Policach. – Jesteśmy na etapie ostatnich uzgodnień z władzami gmin i powiatu. Równolegle rozpoczęliśmy rozmowy z potencjalnymi najemcami, którzy stworzą urozmaiconą, szytą na miarę potrzeb klientów ofertę handlową planowanych obiektów. Projekty szerzej zaprezentujemy podczas targów Shopping Center Forum 2020 Exhibition & Awards – mówi Anna Hawrylik. 

Pod koniec 2019 roku Grupa Hosso kupiła dwie sąsiadujące z galerią Hosso przy ul. Wyszyńskiego działki. Właśnie w tym miejscu powstaną dwa nowe budynki, które architekturą i stylistyką będą nawiązywały do istniejącego obok obiektu. Dzięki temu zabiegowi, łączna powierzchnia handlowa wszystkich budynków wyniesie 20 tys. mkw. Taki metraż pozwoli na wprowadzenie do Polic nowych, dotąd nieobecnych w mieście marek, w tym nowoczesnego czterosalowego kina

Trwa za to budowa obiektu w Barlinku. Prace prowadzone są zgodnie z harmonogramem, dlatego – jak zapewnia inwestor – zaplanowane na listopad br. otwarcie nie jest zagrożone. Przy ul. 31 Stycznia powstanie nowoczesna, trzykondygnacyjna galeria handlowa o powierzchni 7,5 tys. mkw.

Mocniejszy tenant-mix

Grupa Hosso nie zapomina o istniejących obiektach i stale aktualizuje ich ofertę dostosowując do potrzeb klientów. Nowych najemców zyska Hosso w Złocieńcu. Do obiektu wejdzie Deichmann – lider rynku obuwniczego i KiK – jeden z bardziej dynamicznie rozwijających się brandów modowych i wnętrzarskich w Polsce. 

Z kolei ofertę galerii w Białogardzie dopełni największa w Polsce sieć oferująca produkty dla dzieci – Smyk. W pierwszej połowie roku sieć otworzy salon w nowym formacie dostosowanym do mniejszych miast. Smyk zajmie lokal o powierzchni 250 mkw. 

Grupa Hosso jest właścicielem galerii handlowych m.in. w Kołobrzegu, Szczecinku, Gryficach, Białogardzie, Gubinie, Policach i Świebodzinie. Hosso stawia na obiekty rozrywkowo-handlowe. Najnowsze Galerie Hosso to nie tylko miejsca, gdzie odwiedzający mogą zrobić zakupy w sklepach znanych marek, ale także centra z bogatą ofertą rozrywkową i gastronomiczną. Łączna powierzchnia handlowa wszystkich obiektów Grupy Hosso wynosi ok. 100 tys. mkw. Wszystkie projekty Grupy zostaną zaprezentowane podczas Shopping Center Forum 2020 Exhibition & Awards.