RTV Euro AGD uruchomiło w 20 miastach mobilne punkty odbioru zamówień

W ostatnich tygodniach, ze względu na ograniczenia związane z pandemią, dużo większym zainteresowaniem cieszyły się zakupy online. W odpowiedzi na potrzeby klientów, RTV Euro AGD oddało do ich dyspozycji 25 mobilnych punktów odbioru zamówień w 20 miastach Polski.

Pierwsze mobilne punkty EURO pojawiły się z początkiem kwietnia przy galeriach handlowych w Gdańsku, Wrocławiu i Łodzi. W ciągu miesiąca rozszerzono ich sieć o kolejne lokalizacje. Klienci mogą w nich bezpiecznie odebrać produkty zamówione na euro.com.pl oraz przez telefon, mogą także zapłacić za zakupy bezgotówkowo przy odbiorze towaru, bo wszystkie mobilne punkty są wyposażone w terminale płatnicze.

– Dbamy o to, aby w obecnej sytuacji, klienci, którzy chcieliby skorzystać z odbioru osobistego zamówionych produktów mieli taką możliwość, mimo zamknięcia sklepów i galerii handlowych. Z tego względu zdecydowaliśmy się na stworzenie alternatywy w postaci mobilnych punktów odbioru, w których można sprawnie, a przede wszystkim bezpiecznie odebrać zakupy. Obsługa w nich odbywa się z zachowaniem wszystkich zalecanych środków ochrony: nasi pracownicy wyposażeni są w przesłony na twarz, maseczki, rękawiczki i płyny dezynfekujące, jednorazowe rękawiczki oraz płyny do dezynfekcji udostępniamy także naszym klientom. Za zgodą galerii handlowych, umieściliśmy punkty w dogodnych lokalizacjach na parkingach przy wejściach do galerii, a dodatkowo są oznaczone tak, by można je było łatwo odnaleźć – mówi Tomasz Płuciennik, Dyrektor ds. Operacji i Efektywności Sieci Sprzedaży w RTV EURO AGD.

Mobilne punkty RTV Euro AGD

Punkty mobilne sieci RTV EURO AGD znajdują się w Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Poznaniu, Łodzi, Bydgoszczy, Wrocławiu, Toruniu, Rzeszowie, Kielcach, Zielonej Górze, Gorzowie Wielkopolskim, Jeleniej Górze, Radomiu, Piotrkowie Trybunalskim oraz  Tarnowie, Opolu, Białymstoku, Lublinie i Olsztynie. Czynne są od poniedziałku do piątku w godzinach 11.00-19.00, a w soboty od 11.00 do 18.00.

Klienci mogą skorzystać także z trzech stacjonarnych punktów odbioru – dwóch w Warszawie i jednego w Siedlcach, oferujących również obsługę ratalną. Ponadto, w zależności od rodzaju produktu, jest możliwość zamówienia dostawy do domu lub odbioru towaru w sklepach Żabka, kioskach RUCH-u, stacjach paliw Orlen, paczkomatach InPost oraz w punktach odbioru Poczty Polskiej.