Douglas wspiera służby medyczne i polskie start-upy

Douglas przekazał ponad 1200 produktów pielęgnacyjnych marki Douglas Collection do Centralnego Szpitala Klinicznego MSWiA w Warszawie. Jest to gest podziękowania i wsparcia dla  służby medycznej zmagającej się z bezpośrednio z pandemią koronawirusa.

– Zdajemy sobie sprawę, jak wiele sił i środków jest potrzebnych, by zapewnić szpitalom i pracownikom medycznym podstawowe wyposażenie. Wyobrażamy sobie dodatkowy stres, jaki przechodzą osoby pracujące na co dzień w warunkach epidemii. Jednocześnie nowe procedury, maseczki i kombinezony stanowią dodatkowe obciążenie dla skóry. Dlatego postanowiliśmy podzielić się z personelem medycznym tym, co oferujemy na co dzień naszym klientom – kosmetykami pielęgnacyjnymi – mówi Agnieszka Mosurek Zava, CEO Douglas Poland & CEE Region.

Douglas wspiera polskie firmy kosmetyczne

W połowie marca sieć perfumerii Douglas została zamknięta na okres 7 tygodni w ramach ogólnopolskich rozporządzeń rządowych związanych z zaleceniami sanitarnymi w okresie pandemii. Od 4 maja wszystkie perfumerie Douglas wznowiły działalność. W czasie pandemii mocno rozwinęła się sprzedaż w sklepie internetowym, który oprócz standardowego asortymentu wprowadził do sprzedaży wiele nowych, start-upowych marek kosmetycznych.

Wśród nich jest wiele polskich marek, tworzonych przez małe kilkuosobowe firmy. Dzięki obecności na jednej z największych kosmetycznych platform internetowych w Polsce, małym firmom udało się znacząco zwiększyć widoczność w sieci i dotrzeć do nowych odbiorców.