Douglas ma dwie nowe perfumerie

Do sieci perfumerii Douglas w Polsce w połowie maja dołączają dwie nowe lokalizacje – w Chełmie i Kołobrzegu. W perfumeriach obowiązują obostrzenia i zasady bezpieczeństwa związane z testowaniem produktów.

Pierwsza z nowo otwartych perfumerii znajduje się w uruchomionej niedawno Galerii Chełm. Sklep o powierzchni 196 mkw. usytuowany jest na parterze i czynny w godzinach otwarcia centrum handlowego. W piątek z kolei otwarta zostanie perfumeria w kołobrzeskiej galerii handlowej Hosso II przy ul. Armii Krajowej 10, w ścisłym centrum miasta. Perfumeria zajmująca ponad 195 mkw. powierzchni.

Nowoczesna stylistyka i szerokie portfolio

Nowe perfumerie Douglas urządzone są w nowoczesnej stylistyce. We wnętrzach dominuje biel.  Zastosowano w nich podział na strefy makijażu i pielęgnacji oraz zapachów. Na klientów czekają w nich produkty ponad 370 marek. Wśród nich są nie tylko uznane na całym świecie brandy premium, ale także marki medyczne, jak Norel Dr Wilsz, organiczne i naturalne, takie jak Mario Badescu, marki makijażowe – Nudestix, Dior, Lancome. W asortymencie Douglas znajdziemy także produkty nowych konceptów, zdobywających popularność szczególnie wśród młodych odbiorców, np. The Ordinary, czy St Tropez. Firma systematycznie poszerza także portfolio polskich marek – w nowych perfumeriach znajdziemy m.in. produkty Yonelle, Dr Irena Eris, Proraso, Neonail.

– Jak wynika z badań rynku, które przeprowadziliśmy w kilku krajach europejskich, Polacy cenią w Douglas bezpośredni dostęp do szerokiej gamy produktów, dobrą cenę w stosunku do jakości, profesjonalną obsługę, ale przede wszystkim doświadczenie zakupowe i atmosferę. Ważnym elementem oferty jest więc doradztwo naszych konsultantów w zakresie pielęgnacji i makijażu – mówi Agnieszka Mosurek-Zava, CEO Douglas Poland & CEE Region. – Obecnie ze względu na pandemię, musieliśmy ograniczyć możliwości testowania kosmetyków. Zarówno produkty do makijażu , jak i pielęgnacyjne mogą być aplikowane wyłącznie przez konsultantów z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa.

Douglas w ostatnich latach poczynił szereg inwestycji, obejmujących modernizację i ekspansję sieci perfumerii stacjonarnych,  dzięki czemu firma umocniła pozycję lidera branży kosmetycznej w Europie. W Polsce działają obecnie 142 perfumerie Douglas, zlokalizowane w ponad 70 miastach.