CCC i Pepco powiększyły salony we Wzorcowni  

W należącym do EPP centrum handlowym Wzorcownia we Włocławku zostały otworzone powiększone salony CCC (1447 mkw.) i Pepco (604 mkw.). Po relokacji salon CCC, który obecnie znajduje się na poziomie +2, stał się zaraz po C&A oraz H&M trzecim największym najemcą centrum.

Zaaranżowany w nowym koncepcie marki salon CCC wyróżnia szerokie wejście oraz otwarta, w pełni przeszklona witryna z ekranami LED. Podzielona na sekcje produktowe przestrzeń utrzymana jest w stonowanej kolorystyce, tak aby pomarańczowy flagowy kolor CCC był najbardziej widoczny. Z kolei w powiększonym salonie Pepco poszerzono ofertę dostępną dla klientów. Ponadto jego nowe wyraźne oznakowanie poszczególnych działów ułatwia odnalezienie poszukiwanego asortymentu.

– CCC i Pepco to bardzo popularne marki, które cieszą się dużą sympatią klientów Wzorcowni. Większe salony w nowych konceptach jeszcze bardziej wzmocnią pozycję centrum jako ulubionej destynacji zakupowej dla odwiedzających z całego regionu – mówi Marcin Ziółkowski, Asset Manager w EPP.

Wzorcownia jest pierwszym i jedynym we Włocławku wielofunkcyjnym projektem zlokalizowanym w samym centrum miasta, w bezpośrednim sąsiedztwie stacji PKP i dworca PKS. Centrum handlowe to przykład konceptu handlowego łączącego wyrafinowaną architekturę, ciekawą ofertę handlową i rozrywkową oraz dogodną lokalizację. Jego całkowita powierzchnia najmu wynosi 25,5 tys. mkw., a łączna liczba sklepów i salonów to 80.

Portfolio EPP

EPP jest największym w Polsce właścicielem centrów handlowych pod względem posiadanej powierzchni najmu brutto (GLA). Portfel firmy obejmuje 32 projekty (25 handlowych, 6 biurowych oraz jeden wielofunkcyjny w trakcie planowania)

o łącznej wartości ponad 2 mld euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion mkw. Nieruchomości EPP są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.