Neinver otworzył wszystkie outlety w Europie

Neinver – czołowy inwestor, deweloper i zarządca na europejskim rynku outletów  – ponownie otworzył cztery centra położone w okolicach Madrytu i Barcelony. Tym samym spółka wznowiła działalność wszystkich obiektów w swoim portfolio w Europie.

Neinver zamknął w marcu 16 centrów outlet, którymi zarządza w pięciu europejskich krajach. Cztery parki handlowo-rozrywkowe położone w Hiszpanii i Polsce pozostawały częściowo otwarte, zezwalając na działanie podmiotom, zapewniającym podstawowe potrzeby. Pierwsze otwarte zostały centra w Niemczech (20 kwietnia). Doświadczenia z rynku niemieckiego umożliwiły wypracowanie nowych rozwiązań i praktyk dla zapewnienia przez spółkę najwyższych standardów zdrowotnych i bezpieczeństwa we wszystkich swoich obiektach w Europie.

Ponowne otwarcie outletów

W ramach realizacji całościowego planu ponownego otwarcia, Neinver wypełnił, a nawet przekroczył obowiązujące wytyczne. Spółka wdrożyła kompleksowe działania dotyczące zdrowia i bezpieczeństwa, opracowane w konsultacji z krajowymi urzędami regulacyjnymi i organami ochrony zdrowia w każdym z państw, w których prowadzi działalność. Neinver współpracował również blisko z właścicielami poszczególnych marek, tak by zagwarantować maksimum bezpieczeństwa zarówno odwiedzającym, jak i pracownikom.

– Jesteśmy niezmiernie zadowoleni, że otwarte zostały wszystkie obiekty w naszym portfolio – skomentował Daniel Losantos, Prezes Grupy. – Jak obserwujemy po ponownym otwarciu, rośnie zapotrzebowanie na naszą ofertę outletową. We wszystkich centra notujemy systematyczny wzrost wartości sprzedaży i liczby odwiedzających, z tygodnia na tydzień. Na wiążące prognozy jest jednak zbyt wcześnie, dlatego koncentrujemy uwagę na ciężkiej pracy, by przywrócić jak najlepsze doświadczenia zakupowe naszym klientom. Jak dodaje prezes Losantos, dzięki wprowadzonym procedurom bezpieczeństwa, Neinver może skupić się na bliskiej współpracy z partnerami biznesowymi – przedstawicielami marek, by zrozumieć ich aktualne potrzeby i zaoferować jak najlepsze rozwiązania w celu stopniowego powrotu do poziomu aktywności sprzed zamknięcia.

– Nasze centra outlet wykazały się niezwykłą odpornością na poprzednie recesje, dzięki prowadzonemu przez spółkę modelowi intensywnego zarządzania, atrakcyjnej ofercie zakupowej, a także potrzebie podzielanej przez wszystkie marki w większym stopniu, niż kiedykolwiek wcześniej, by sprzedać nagromadzony przez nie towar – dodaje  Daniel Losantos.

Neinver współpracuje blisko z najemcami w ustalaniu odpowiedniego poziomu opłat, a także oferowaniu im różnego rodzaju zwolnień. Spółka szuka rozwiązań w porozumieniu z każdą z marek, opierając się na długotrwałej współpracy i rozpatrując każdy przypadek z osobna, z uwzględnieniem konkretnej sytuacji każdego z centrów i różnorodnych regulacji w poszczególnych krajach.

Zakończone remonty i postępy w pracach budowlanych

W czasie zamknięcia centrów, Neinver kontynuował prace renowacyjne w Getafe The Style Outlets w Madrycie, które dzięki zakończeniu 100 procent prac, zostało właśnie otwarte. Getafe The Style Outlets wznawia działalność ze wzmocnioną ofertą zakupową, powiększoną o 12 nowych marek oraz kilkoma odnowionymi, powiększonymi lokalami.

Podczas „lockdownu” Neinver nie ustawał w wysiłkach nad sprawnym prowadzeniem prac na budowie Amsterdam The Style Outlets – projektu joint-venture spółek Neinver i Nuveen Real Estate. Zamierzone cele, prowadzące do otwarcia nowego obiektu, zostały w tym czasie osiągnięte. Dzięki projektowi w Holandii, Neinver rozszerza swój zasięg o bardzo atrakcyjny rynek, wprowadzając flagowy projekt, który ma szansę stać się wyjątkową destynacją zakupową w skali całego kraju.