Pasaż Grunwaldzki: nowi najemcy i nowe lokalizacje

Do oferty należącego do EPP Pasażu Grunwaldzkiego we Wrocławiu dołączyły dwie nowe marki: drogeria Hebe (218 mkw.) i salon DlaSpania (206 mkw.). Ponadto sklep Levi’s otworzył się w nowej odsłonie i większej lokalizacji (140 mkw.).

– Dążymy do tego, aby Pasaż Grunwaldzki wyróżniał się na lokalnym rynku, stale podnosząc atrakcyjność i różnorodność tenant-mixu. Dzięki temu oferta centrum jest maksymalnie komplementarna i jak najlepiej odpowiada na potrzeby szerokiej grupy klientów. Widzimy, że szczególnie doceniają oni bogaty wybór marek z segmentu beauty, który obok Hebe – jednego z najbardziej popularnych sklepów z kosmetykami – tworzą teraz wszystkie największe sieci drogerii i perfumerii, czyli Sephora, Rossmann, Douglas, Natura, Super-Pharm, Notino czy Kontigo – mówi Tomasz Nowakowski, Asset Manager w EPP.

Zmiany w Pasażu Grunwaldzkim

W ostatnim czasie we wrocławskim centrum pojawiły się też Tescoma, powiększony sklep Home&You, salony Medicine oraz Triumph w nowych lokalizacjach czy powiększony X-Kom w nowym koncepcie na poziomie +1. Ponadto klienci centrum mają możliwość korzystania z oferty gastronomicznej FOODSTACJI, w zrewitalizowanej przestrzeni opartej na wrocławskości, recyklingu i designie, oraz rozrywkowej, do której zalicza się Multikino, klub fitness Fitness Academy i nowoczesna strefa dziecięca Kids Play.

Zlokalizowany w samym sercu Wrocławia Pasaż Grunwaldzki to jedno z największych centrów handlowo-rozrywkowych na Dolnym Śląsku. Kompleksową ofertę centrum tworzy blisko 200 punktów handlowych, usługowych oraz restauracyjnych. Do dyspozycji klientów jest 1400 miejsc na zadaszonym parkingu z możliwością dokonywania mobilnych płatności za pomocą aplikacji Admyt.